וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי טוטנהאם דרוכים: "יש עצבנות והתרגשות לקראת יובנטוס"

המתח של אוהדי הספרס, המאזן הנפלא של סרחיו אגוארו, הרקורד המאוזן של יובנטוס מול האנגליות וחוסר האונים של זינדין זידאן במקרה של הדחה. לייב בלוג לקראת פתיחת שמינית גמר הצ'מפיונס

one

שלב שמינית גמר ליגת האלופות ייצא הערב (שלישי, 21:45) לדרך עם שני משחקים: יובנטוס תפגוש את טוטנהאם ובאזל תארח את מנצ'סטר סיטי. מחר פורטו תשחק נגד ליברפול וריאל מדריד תפגוש את פ.ס.ז'. אנחנו מתחילים במעקב צמוד לקראת שריקת הפתיחה.

18:43: להארי קיין יש היסטוריה עם האצטדיון של יובה: הוא ביצע את הופעת הבכורה שלו בהרכב נבחרת אנגליה ב-1:1 של נבחרת שלושת האריות עם נבחרת איטליה במרץ 2015. גם לאוהדי טוטנהאם יש היסטוריה עם איטליה, והיסטוריה לא רעה בכלל: בשנת 2011 הם נסעו פעמיים לאיטליה וגברו על מילאן בסן סירו הודות לשער ניצחון של פיטר קראוץ' בשלב שמינית הגמר. במשחק הראשון שלהם בסן סירו באותה עונה הם הפסידו 4:3 לאינטר, אך זכו לראות מופע מדהים של גארת' בייל.

18:20: תאמינו או לא, אבל אוהדי טוטנהאם כבר לא נראים בטורינו. הסיבה? למרות שזה מוקדם, הם כבר באצטדיון, ממתינים לרגע בו יתנו להם להיכנס ליציע.

16:46: שימו לב לסרחיו אגוארו: בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות קון כבש 13 שערים. ומה יהיה הערב מול באזל?

16:25: אוהדי טוטנהאם מפגיזים את הרשתות החברתיות במסרי תמיכה לשחקנים לפני המשחק נגד הזברות. "אני נרגש ועצבני במשך כל היום", כתב אחד האוהדים.

15:40: עד כה המאזן של יובנטוס נגד האנגליות באירופה מאוזן למדי ועומד על 18 ניצחונות, 13 תוצאות תיקו ו-15 הפסדים. ומה צפוי במפגש האירופי הראשון אי פעם מול טוטנהאם?

14:30: זינדין זידאן התייחס לעתידו במקרה של הדחה מול פ.ס.ז' ואמר: "יש דברים שאני לא שולט בהם ומעדיף להתכונן למשחק".

ג'ורג'ו קייליני מוכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully