וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה של אנטוניו מרשיץ' נגד בני יהודה נדחתה: "לא נגררנו לפרובוקציות"

הבורר דחה את הדרישה של הקשר לשלם את מלוא חוזהו בשורות הכתומים. לאחר מתן ההחלטה יצאה בני יהודה למתקפה נגד מרשיץ' שעבר בינתיים לסכנין: "העלה טענות כוזבות והכפיש אותנו"

צילום מסך

הבורר חנוך קינן דחה היום (שלישי) את תביעתו של הקשר אנטוני מרשיץ' וחייב אותו בתשלום שכר טרחה בגין ההליך. הפרשה החלה בקיץ כשהנהלת בני יהודה והצוות המקצועי החליטו כי הם לא מעוניינים בשחקן וביקשו ממנו למצוא קבוצה אחרת.

מרשיץ' מצידו דרש מהקבוצה לשלם את מלוא חוזהו שאמור היה להסתיים בעונה הבאה והוערך בכ-130 אלף דולר לעונה. מאז שהעלה את הדרישה מרשיץ' הודח מהסגל והתאמן לטענתו בצד תוך כדי התעללות מצד המועדון. בתביעת הבוררות טען את הדברים הללו ודרש שוב את חוזהו ושחרור מידי משורות המועדון. היום כאמור דחה הבורר קינן את דרישתו. עוד בטרם התביעה הספיק מרשיץ' לחתום בבני סכנין לעונה וחצי כפוף לתוצאות הבוררות.

בני יהודה פרסמה לאחר מתן ההחלטה הודעה בה נאמר: "בחודש דצמבר הגיש שחקן המועדון, אנטוניו מרשיץ', תביעת בוררות כנגד מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב במסגרתה תבע סכומי עתק, העלה טענות כוזבות והכפיש את מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב והעומדים בראשו בצורה חסרת תקדים".

אנטוניו מרשיץ' שחקן בני סכנין. מגד גוזני
מצא קבוצה אחרת. מרשיץ'/מגד גוזני

בהמשך נכתב: "מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב סירב להיגרר להתנהלות הפרובוקטיבית כאמור, לא הסכים לנהל את ההליך בכלי התקשורת והקפיד על העלאת מלוא הטענות בפני כבוד הבורר חנוך קינן, באמצעות היועץ המשפטי של המועדון עו"ד רועי רוזן".

בני יהודה מסכמת את ההודעה שלה כך: "מבלי להיכנס לפרטי ההליך, ברצוננו להודיע כי הבורר הנכבד הורה אתמול על מחיקת תביעתו של השחקן ואף חייב את השחקן הן בתשלום מלוא שכר טרחת הבורר והן בהוצאות המועדון בסך 10,000 ש"ח + מע"מ.מועדון הכדורגל בני יהודה ימשיך להתנהל בהגינות ובמקצועיות, תוך שמירה על זכויותיו וכן על השם הטוב שלו, של מנהליו, שחקניו, עובדיו והפועלים מטעמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully