וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן לקראת פ.ס.ז': "יש לחץ, אבל אני והשחקנים נהנים ממנו"

מאמן ריאל מדריד דרוך לקראת המפגש הענק בשמינית גמר ליגת האלופות (ד', 21:45, ערוץ 13): "לא חושב על עתידי, יש דברים בהם איני יכול לשלוט". אמרי מתלבט בין אמבפה ודי מריה

שמינית הגמר - משחק 1הסתיים14/02/2018
ריאל מדריד
  • רונאלדו (45, פנדל)
  • רונאלדו (83)
  • מרסלו (86)
1:3
  • (33) רביו
פריז סן ז'רמן
שחקני פריס סן ז'רמן באימון אדינסון קבאני, ניימאר. רויטרס
האווירה בפריס סן ז'רמן משועשעת. ניימאר, קבאני והחברים באימון המסכם/רויטרס

המנה העיקרית של שמינית גמר ליגת האלופות תגיע מחר (רביעי), בדמות המפגש המרתק בין ריאל מדריד ופריס סן ז'רמן בסנטיאגו ברנבאו. במשחק המקביל תארח פורטו את ליברפול.

seperator

ריאל מדריד - פריס סן ז'רמן (רביעי, 21:45, ערוץ 13)

אחת מהפייבוריטיות ללכת עד הסוף תודח כבר בשלב שמינית הגמר. הבלאנקוס, שאיבדו סיכוי לזכות באליפות הליגה הספרדית והודחו גם מגביע המלך, רוצים לעשות צעד נוסף אל עבר זכייה היסטורית במפעל, בפעם השלישית ברציפות, אך מחר מצפה להם אתגר של ממש. ניימאר וחבריו ניצחו את ששת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות, וכעת הם יקוו להשכיח את המפלה מול ברצלונה בשמינית גמר השנה שעברה ולהוכיח שגם על הבמה הגדולה מכולן הם מסוגלים לרקוד.

בעוד זינדין זידאן צפוי לפתוח עם קארים בנזמה לצד כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל, ההתלבטות העיקרית של אונאי אמרי, כך עושה רושם, היא בין אנחל די מריה וקיליאן אמבפה. טיאגו מוטה ולייבין קורזאווה הפצועים נמצאים בספק להתמודדות, כשמנגד, הבלאנקוס יחסרו רק את דני קרבחאל המורחק.

במסיבת העיתונאים נשאל זידאן לגבי עתידו במקרה של הדחה והשיב: "אני חושב רק על המשחק מחר, לא על העתיד שלי. יש דברים בהם איני יכול לשלוט ואני משתדל להתכונן למשחק, גם מבחינה טקטית וגם מבחינת הגישה של השחקנים. זה פנטסטי להיות חלק ממשחקים גדולים, יש לחץ אבל זה נורמלי. אני נהנה מהלחץ וכך גם השחקנים שלי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד באימון. רויטרס
רגע האמת. רונאלדו/רויטרס

הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully