וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד משוכנעים: ניימאר ברמה של מסי. 4,000 צרפתים יגיעו למדריד

רגע לפני המפגש הענק בין ריאל מדריד לפריס סן ז'רמן, ב"מארקה" מביאים נתונים סטטיסטיים של הברזילאי שמתעלים אפילו על אלו של חברו לבארסה לשעבר. אוהדי פריס בטירוף, בנזמה יודח מה-11?

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד עם ניימאר ברצלונה. AP
מחר הם שוב נפגשים. ניימאר ורונאלדו/AP

שלב שמינית גמר ליגת האלופות ייצא לדרך הערב (21:45) עם שני משחקים, אך באירופה מתעסקים בעיקר במשחק הענק שיפגיש ביום רביעי את אלופת אירופה ריאל מדריד עם פריס סן ז'רמן של ניימאר וקבאני. בצרפת מדווחים שאוהדי פריס נמצאים בטירוף לקראת המשחק כש-4,000 מהם כבר הבטיחו את טיסתם למדריד, כולל 700 מחברי האולטראס.

עוד בנושא:

קרבחאל: "לעצור את ניימאר? צריך פשוט לקוות שיהיה לו יום לא טוב"

קארים בנזמה, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
צריך לפתוח מול פריס? קארים בנזמה/רויטרס

ומה קורה בספרד? שם חוששים בעיקר מניימאר, שעל פי ה"מארקה" המדרידאי יגיע לברנבאו על תקן של כוכב גדול לא פחות מליאונל מסי. אחת הסיבות לכך שניימאר עזב את ברצלונה היתה שהוא לא רוצה לחסות בצילו של מסי. אולם, במדריד טוענים שהברזילאי הפך העונה לשחקן שמשתווה למסי ברמת הכדורגל שלו, ומגבים את זה בנתונים סטטיסטיים.

כך למשל במשחק הליגה האחרון של הקבוצה מול טולוז, ניימאר נגע בכדור 137 פעמים והיו לו לא פחות מ-100 ניסיונות מסירה, שיא כל הזמנים בליגה הצרפתית ועל פי הנתונים של אופטה מדובר בשיא של כל חמש הליגות הבכירות. אבל זה לא הכול, מתברר שניימאר מעורב ב-44 שערים של קבוצתו העונה (28 שערים ו-16 בישולים), כאשר חברו לקבוצה לשעבר מעט מאחוריו עם מעורבות ב-41 שערים (27 שערים ו-14 בישולים).

ומה עם ריאל מדריד? בעוד שההרכב של פריס סן ז'רמן די ברור, לזינדין זידאן יש התלבטות בעיקר בחלק הקדמי כאשר סימן השאלה הגדול הוא סביב קארים בנזמה. החלוץ הצרפתי מציג יכולת חלשה העונה והוא עשוי לאבד את מקומו ב-11 כאשר אחד מבין איסקו, מרקו אסנסיו ולוקאס ואסקס מועמדים לתפוס את מקומו בחלק הקדמי לצידם של בייל ורונאלדו. אחד מבין נאצ'ו ואשרף חכימי יחליפו את קרבחאל המושעה בעמדת המגן הימני כשיתר ההרכב די סגור עם קאסמירו, טוני קרוס ומודריץ' בחוליית הקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully