וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שלושער לערן זהבי, ניימאר בתמונה לוהטת בעירום מלא

הישראלי להט במחנה האימונים של גוואנגז'ו באוסטרליה. יממה לפני המשחק של פ.ס.ז' מול ריאל, הברזילאי חושף הכל בתמונה "אמנותית". וגם: מסי מלהטט באימון ולוואר בול מספק עוד פרובוקציה

יורם ארבל/מערכת וואלה

בווידאו: ראיון עם יורם ארבל ב"חמי וטוכמן"

ערן זהבי להט עם שלושער

החלוץ הישראלי התכבד בשלושער ובישול במשחק אימון בין קבוצתו גוואנגז'ו ר.פ. לבין מלבורן סיטי האוסטרלית. זהו משחק האימון האחרון של גוואנגז'ו במחנה אימונים שקיימה באוסטרליה.

ליאו מסי מלהטט באימון ברצלונה

קבוצה חדשה לגיא אסולין: חתם בקריאט הקזחית

גיא אסולין, שעזב את סבאדל הספרדית, נחת בקבוצתו התשיעית באירופה: קריאט הקזחית, בה משחק אנדריי ארשבין. אסולין חתם לשנתיים בשורות הקבוצה שסיימה שנייה בטבלה אשתקד.

לוהט: צפו בתמונה של ניימאר בעירום

יממה לפני המשחק של פריס סן ז'רמן מול ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות, הכוכב הברזילאי של פ.ס.ז' הצטלם בעירום והעלה את התמונה לחשבון האינסטגרם שלו.

מדובר כחלק מסדרת צילומים של ניימאר עם הצלם מריו טסטינו (שלאחרונה הואשם בהטרדות מיניות), וכמובן שהתמונה זכתה להצלחה עצומה, עם מיליוני לייקים ועשרות אלפי תגובות. בין אלה שהגיבו היה חברו הברזילאי ראפיניה, שתהה אם "החשבון שלו נפרץ"...

צפו: הצעת הנישואין המרגשת של הג'ודוקא ברוך שמאילוב לחברתו לנבחרת בטינה טמלקובה

מהיר ומסוכן: כשהמזחלת עפה באוויר באולימפיאדת החורף

יותר מרהיב מהמשחק: מופע המחצית של המקהלה

נבחרת הסקי של שוויץ מראה מיומנויות מרשימות

לוואר בול בעוד איום הזוי

לוואר בול כבר עורר לא מעט סערות בארה"ב, אבל עכשיו האבא המושמץ כבר מאיים: אם הלייקרס לא ייקחו את שני הבנים האחרים שלי (ליאנג'לו ולמאלו) שמשחקים בליטא, לונזו יעזוב את הלייקרס. לדבריו, אני רוצה שכל קבוצה ב-NBA תדע שלונזו לא יחתום על חוזה חדש בלייקרס, אלא יילך לכל קבוצה שתיקח את כל שלושת הבנים שלי".

לוואר בול במשחק יורוליג. GettyImages
מאיים. לוואר בול/GettyImages

תהיי בריאה: הנהגת שריסקה את הרכב שלה במירוץ

על מה פוטר שדרן NBC?

ג'ושוע קופר ראמו, פרשן NBC, פוטר אחרי שאמר דברים שנויים במחלוקת בזמן שידור טקס הפתיחה של אולימפיאדת החורף. בהשוואה לדברים הקיצוניים שנאמרים בישראל, דבריו של הפרשן האמריקאי (המומחה לאסיה) נשמעים עדינים, אבל מתברר שהכעיסו רבים, כשנגע ביחסים הסבוכים בין יפן לקוריאה. קופר ראמו אמר בשידור ש"כל קוריאני יגיד לכם שיפן היא מדינה תרבותית, ומשמשת דוגמה מבחינה טכנולוגית וכלכלית שהייתה כל כך חשובה להתפתחות שלהם". הדבר עורר זעם בקהילה הקוריאנית (קוריאה הייתה קולוניה של יפן בתחילת המאה העשרים, וצברה לא מעט מטענים כלפי היפנים), וכאמור, NBC התנצלה והודיעה שהוא עוזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully