וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן: "אנחנו הפועל באר שבע ובאים לנצח בכל משחק"

12.2.2018 / 23:00

קשר האדומים, שכבש את שער הבכורה שלו ב-0:2 מול מ.ס. אשדוד, נשמע מרוצה: "היה לי לא פשוט כל המעבר, אבל נותנים לי פה ביטחון". בכר: "היה חשוב מאוד לנצח". תורג'מן: "שיחקנו טוב"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע צימקה הערב (שני) את הפער מהמוליכה מכבי תל אביב בחזרה לנקודה אחת, בזכות ניצחון ביתי 0:2 על מ.ס. אשדוד במשחק שנעל את המחזור ה-22 בליגת העל. האלופה האריכה את הרצף שלה בטרנר ל-45 משחקי ליגה ללא הפסד, כשחנן ממן כבש שער בכורה (41) ותומאש פקהארט הוסיף עם פנדל בתוספת הזמן אחרי טעות קשה של יואב ג'רפי. אשדוד לא הייתה רחוקה משוויון במשך דקות רבות, אך בסופו של דבר הפסידה אחרי שישה משחקים בהם זה לא קרה לה (מהם שניים בגביע) והיא רק נקודה מעל הקו האדום.

מאור מליקסון, שנפצע והוחלף במחצית הראשונה, ייבדק בהמשך השבוע, במטרה להכשירו לקראת המשחק הביתי מול מכבי פתח תקוה במוצאי שבת.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מרוצה מהקבוצה שלו. בכר/קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר: "היה חשוב לנצח פה בטרנר, הקהל דחף אותנו במשך 90 דקות בטירוף. היו אנרגיות טובות, שחקנים רצו מאוד ואנחנו צריכים לשפר את מה שצריך". על הפוסט שהעלה בבוקר אמר המאמן: "הקהל איתנו כל הזמן, אבל חשוב שזה יחדור לשחקנים שהקהל יהיה איתנו. הקהל הוא הנכס הכי גדול שלנו". על הפציעות: "זה משהו שאנחנו מתמודדים איתו כל השנה, יש פה שחקנים מספיק טובים, יש אנרגיות מצוינות של השחקנים. האמת שזה לא משהו רגיל שיש כל כך הרבה פצועים. אני כשחקן נפצעתי הרבה, אז אולי הדבקתי אותם". על קואנקה: "נכנס מצוין, הוא הביא רוח חיובית לקבוצה. הלוואי שנצליח להרוויח אותו".

קשר הפועל באר שבע חנן ממן, שכבש את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה, הוסיף: "פתחתי את המשחק טוב, החמצתי פעמיים, אבל אני שמח מאוד שבסוף זה נכנס. אנחנו הפועל באר שבע, אנחנו משחקים בבית ואנחנו באים לנצח. אנחנו רוצים לשחק יותר עקבי וקצבי לאורך 90 דקות. כל משחק עכשיו הוא לגופו, מי שתהיה רגועה יותר תגיע מוכנה יותר לפלייאוף העליון. המעבר שלי מהפועל חיפה לא היה פשוט, אני בנאדם שלוקח ללב, רגיש. אני שמח שנותנים לי פה את כל הביטחון. זה טבעי שיש הרבה פציעות, שחקנים מתעייפים לקראת אמצע העונה והסוף".

מאמן מ.ס. אשדוד וחלוץ העבר עמיר תורג'מן: "שיחקנו טוב, הגענו למספר מצבים שרצינו להגיע אליהם. שיחקנו כדורגל, אבל היינו קצת נאיביים. אני גאה מאוד בשחקנים שלי, יש פה בטרנר עוצמות אדירות. באר שבע קבוצה איכותית ומאומנת. אנחנו יוצאים מאוכזבים למרות שזה מול הפועל באר שבע. אני מרגיש שיש שיפור עצום בחלק הקדמי ובקבלת ההחלטות. כבשנו לפחות שער אחד למשחק לאחרונה חוץ מהערב. אולי הייתה קצת חוסר אמונה מול השער. אני מרוצה מהצורה בה שיחקנו, כמובן שלא מרוצה מהתוצאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully