וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו פירס סיכם עקרונית לעונה נוספת במכבי פתח תקוה

12.2.2018 / 18:36

המועדון הגיע לסיכום בעל פה עם הקשר הברזילאי, שהצטרף לפני שנה וחצי: "שחקן משמעותי, חשוב שימשיך איתנו". מלבד פירס, גם סיבוק ומרסיאל אמורים להמשיך בעונה הבאה כשטאדה צפוי לעזוב

יורם ארבל/מערכת וואלה

רומאריו פירס סיכם לעונה נוספת במכבי פתח תקוה. בתום שיחה שנערכה בין ראשי המועדון לנציגו אבי נימני בימים האחרונים, הושגו הסכמות בעל פה. ההערכה היא שהצדדים יחתמו בשבועות הקרובים באופן רשמי על החוזה לעונה הבאה. פירס, 29, חתם בקיץ 2016 במכבי פתח תקוה ומאז הוא נחשב לשחקן משמעותי בקבוצה. בעונה החולפת הייתה הקבוצה קרובה להשיג כרטיס לאירופה, זאת לאחר שפירס ולירוי צעירי הובילו את מרכז הקישור של הקבוצה.

עוד בנושא:
אורי אוזן התפטר מקבוצת הנוער של מכבי פתח תקוה

את הקריירה בישראל החל במכבי נתניה, לאחר שכבר סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע ולא חתם בטענה לבעיות בבדיקות הרפואיות. מאוחר יותר עבר למכבי חיפה, איתה זכה בגביע המדינה, וממנה לקבוצה הנוכחית שלו. "פירס שחקן משמעותי ולכן היה חשוב לסכם איתו. שוחחנו עם סוכנו והגענו להסכמות", אישרו במועדון. "חשוב שימשיך איתנו בעונה הבאה". כרגע, הזרים תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל אמורים להמשיך, כשגרגורי טאדה אמור לעזוב.

כפי שפרסמנו, אתמול חודשה הבוררות בעניינו של אליסון דוס סנטוס ובהמשך השבוע תוגש רשמית התביעה נגד גידי קאניוק. במועדון תובעים את הקשר אישית, בטענה שהוא חייב להם חצי מיליון יורו עבור המעבר. הקבוצה תחדש מחר את אימוניה לקראת המשחק מול הפועל באר שבע, אז יתברר האם לירוי צעירי כשיר למשחק. צעירי היה אמור לשחק מול בני יהודה, אך במועדון לא רצו לסכנו.

רומאריו פירס, שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
פירס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully