וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: וואקמה הספיק לבאר שבע מול יורשו הפוטנציאלי אלקה

12.2.2018 / 23:20

לאחר הפציעה של מליקסון, כובד המשקל הונח במלואו על כוכב האלופה, שקיבלה עוד הוכחה לחשיבותו העצומה. הניגרי של אשדוד הראה ניצוצות, ויקווה לחזור לטרנר כמארח. המאצ' אפ המסקרן

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע מול יצחק אספה שחקן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
חי מהברקה להברקה. וואקמה/קובי אליהו

אנתוני וואקמה

שערים: 0
בישולים: 1
בעיטות למסגרת: 0
איומים: 3
דריבלים מוצלחים: 2
מסירות מפתח מוצלחות: 3
סחיטת עבירות: 0
איבודים: 3
נבדלים: 1

25 הדקות הראשונות של המחצית השנייה סימלו בצורה מאוד מדויקת את אחת הבעיות הגדולות של באר שבע - התלות בוואקמה (בטח שללא מליקסון), שנעלם לחלוטין ויחד איתו כל רמז ליכולת התקפית מצד השחקנים של בכר. אחרי שמליקסון הצטרף לרשימת הנעדרים הבלתי נגמרת של באר שבע, המצלמה התמקדה במיגל ויטור ובבן שהר, שישבו יחד ביציע והחליפו מספר מילים. ניתן רק לנחש שנאמרו שם מספר קללות, בוודאי מילים אחרות עם אלמנטים של תסכול. גם הם היו ידעו את מה שהיה ברור לכולם, מהרגע הזה - כל כובד המשקל מונח על וואקמה. אז הכוכב הכי גדול של האלופה לקח אחריות, היה מעורב במרבית המהלכים המסוכנים של הקבוצה ובדרך כלל גם היה זה שיצר אותם. גם במשחק לא גדול שלו, זה הספיק לבישול נהדר לממן, להתעוררות במחצית השנייה שלא הייתה רחוקה מלהסתיים בשער או שניים ולירידה לספסל שלוותה בתשואות שהגיעו לו. גם המשך מירוץ האליפות של באר שבע תלוי בעיקר בוואקמה, וזה היה נכון גם בלי רשימת פצועים בלתי נגמרת, אז על אחת כמה או כמה במצב הנוכחי.

גם אם הפציעה של מליקסון אינה חמורה, בכר מוצא את עצמו לקראת המאני טיים של העונה נאלץ להסתמך על שחקנים שהצטרפו רק עכשיו (ממן, קבהא), כאלה שכבר כמעט נשלחו הביתה (קואנקה) וגם על שחקנים שפשוט לא מספקים עד כה את הסחורה המצופה (זריהן, מלמד, פקהארט, אוחנה???). הפוסט שפרסם בפייסבוק, שנועד לכאורה לקהל, כנראה כוון יותר לעבר השחקנים אותם רצה לעורר קצת. הערב זה הספיק, גם בזכות עוד טעות שיפוט במחזור שחור מאוד לשופטי הליגה, אבל בהמשך וואקמה לא יוכל להרשות לעצמו להיעלם כמו הערב. החשיבות שלו ברורה היום יותר מתמיד.

שחקן מ.ס אשדוד, בלסינג אלקה. לירון מולדובן
חיימוב מנע ממנו את השוויון. בלסינג אלקה/לירון מולדובן

בלסינג אלקה

שערים: 0
בישולים: 0
בעיטות למסגרת: 1
איומים: 2
דריבלים מוצלחים: 3
מסירות מפתח מוצלחות: 1
סחיטת עבירות: 1
איבודים: 5
נבדלים: 0

גם אלקה, כמו וואקמה, היה פחות מעורב במשחק במחצית השנייה. ובכל זאת - את הבעיטה היחידה שלו למסגרת הוא ניפק ממש בדקה ה-90, רגע לפני שג'רפי התבלבל ומנע עוד דקה של מתח בטרנר. חיימוב הדף, קינדה לא הצליח להשחיל את הריבאונד ורצף המשחקים ללא הפסד הסתיים. החלום, להיות זה שיבקיע את שער ההפסד ההיסטורי של באר שבע בטרנר, נמוג. אלקה, שיחד עם שחקני אשדוד כבר מתכונן ומתמרק לקראת קרבות הפלייאוף התחתון, כבר לא יפגוש את באר שבע העונה ומי יודע? אולי בפעם הבאה שישחק בטרנר הוא ילבש את מדי הקבוצה המקומית. בינתיים, למרות השמועות, הדיווחים והיסטוריית המעברים של שחקנים מאשדוד לבירת הנגב - אלקה עוד באשדוד, ומבחינת עמיר תורג'מן מדובר בחדשות נפלאות.

הניגרי אמנם לא הגיע לאף מצב מסוכן עד הבעיטה האחרונה ונאלץ לצפות מהצד בקינדה מחמיץ פעם אחר פעם, אך הוכיח (בעיקר במחצית הראשונה) בדיוק מה הוא מסוגל לתת לבאר שבע, וגם הבהיל מספיק את אלו כדי שייגע בכדור בידו. הפנדל לא ניתן לצערו, אך הוא שרף את האגף, חזר באדיקות לבצע את משימותיו ההגנתיות ובהחלט נראה מסוכן למרות שבקושי ביקר ברחבה של חיימוב. אם אכן יגיע לבאר שבע, הוא עשוי להפוך למחליפו ויורשו של וואקמה, אחרי שכמוהו צבר ניסיון בקבוצה קטנה בישראל. בניגוד לניגרי שהגיע לאלופה בגיל 26, בן ארצו מאשדוד יהיה בקרוב בן 22 בסך הכול. מעניין מאוד לראות לאן יוכל להגיע, אך בינתיים המשימה שלו היא אחת ויחידה - להישאר בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ראש בראש

שני הניגרים היו מהבולטים בקבוצות שלהם - לוואקמה זה הספיק לבישול ולניצחון. בדיוק כמו מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, גם הטוענת השלישית לכתר גירדה ניצחון לא מרשים במשחק קצוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully