וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבחאל: "לעצור את ניימאר? צריך פשוט לקוות שיהיה לו יום לא טוב"

מגן ריאל מדריד שיחמיץ את המשחק הראשון מול פריס בשמינית גמר הצ'מפיונס (ד', 21:45) בשל השעייה, התייחס למפגש עם הכוכב הברזילאי. מרסלו: "מאמין שהוא ישחק בריאל מדריד יום אחד"

ניימאר, מרסלו שחקני נבחרת ברזיל חוגגים. GettyImages
נפגשים ברביעי. מרסלו וניימאר/GettyImages

שלב שמינית גמר ליגת האלופות ייצא לדרך ביום שלישי עם שני משחקים, אך ה-המשחק שעליו כולם מדברים הוא ללא ספק זה שבו תארח ריאל מדריד את ניימאר ופריס סן ז'רמן. אלופת אירופה בשנתיים האחרונות מקבלת אתגר גדול מאוד מול חבורת הכוכבים שדורסת את הליגה הצרפתית והציגה יכולת נהדרת גם בשלב הבתים.

ניימאר, ששמו עלה לא אחת כמועמד לעבור לריאל מדריד בקיץ, יפגוש במשחק הזה את חבריו לנבחרת ברזיל שמשחקים מהעבר השני - קאסמירו ומרסלו, שהתייחס לאפשרות שחברו אכן יעשה את המעבר הסנסציוני לברנבאו.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
חגג על ריאל מדריד כבר במדי ברצלונה. ניימאר/רויטרס

"אני חושב שניימאר ישחק בריאל מדריד יום אחד. אין ספק שהוא יתאים לריאל מדריד", אמר מרסלו לטלוויזיה הספרדית והוסיף: "זה יהיה נהדר אם הוא יבוא לריאל. השחקנים הכי גדולים צריכים לשחק במועדון הזה".

על מפגש הענקיות עם פריס, אמר מרסלו: "אני חושב שזה היה יכול להיות הגמר, כולם מחכים למשחק הזה. פריס היא קבוצה נהדרת עם שחקנים גדולים אבל לריאל יש היסטוריה נהדרת במפעל הזה. השם של המועדון אומר משהו".

מי שיחמיץ את המשחק ברביעי הוא דניאל קרבחאל, המגן הימני המצוין שסוחב השעייה בשל צהובים. גם קרבחאל נשאל איך עוצרים את ניימאר, שמשגע את הליגה הצרפתית עם 19 שערים ו-11 בישולים העונה.

"אין נוסחת קסם לעצור את ניימאר, צריך רק לקוות שיהיה לו יום לא טוב", אמר קרבחאל הפסימי משהו והתייחס לשאלה האם יש פייבוריטית במשחק הזה: "במשחק כזה אין פייבוריטית, זה משחק מאוד שקול ואלו שני משחקים שיוכרעו על הפרטים הקטנים". על הביקורת שסופגת ריאל העונה: "אנחנו לא מוטרדים מזה, יש לנו ביקורת עצמית ואנחנו יודעים שאין לנו את העונה הכי טובה עד כה".

ומה היה לניימאר להגיד? הכוכב הברזילאי נשמע אופטימי לקראת המשחק הגדול: "אני יודע שיש לנו פוטנציאל לתת קמפיין נהדר בליגת האלופות. אני רוצה להיכנס להיסטוריה של פריס כשחקן חשוב, הגעתי לכאן בשביל זה ובשביל לעזור לקבוצה. אנחנו מקווים שיהיה משחק גדול, ריאל מדריד מכניסה בנו מוטיבציה".

אדריאן ראביו ניסה להעביר את הלחץ לריאל מדריד כשאמר: "אין עלינו יותר מדי לחץ. אנחנו יודעים שזה משחק חשוב עבור המועדון אבל הלחץ על ריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully