וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקללה על מוריניו נמשכת, פוגבה חוטף: "מתרוצץ על הדשא ללא תכלית"

מאמן מנצ'סטר יונייטד טרם רשם ניצחון בסנט.ג'יימסס פארק, וגם מאזנו העגום מול רפא בניטס נמשך. גרהאם סונס במתקפה קשה על הקשר הצרפתי: "הוא החוליה החלשה. איתו, הם לא יגיעו לכלום"

ז'וזה מוריניו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"הם נלחמו כמו חיות, ואני מקווה שיקחו את זה בתור מחמאה". מוריניו/רויטרס

גם האופטימיסטים שבין אוהדי יונייטד יודעים שאחרי ההפסד 1:0 היום (ראשון) לניוקאסל, האליפות תלך ליריבה העירונית מנצ'סטר סיטי. השדים האדומים נותרו במרחק 16 נקודות מהתכולים, שיוכלו להבטיח את הזכייה בתואר כבר ב-7 בפברואר, באופן סמלי למדי - בדרבי. אם לא די בכך, גם ליברפול ניצחה וערבבה מחדש את הקלפים במאבק על המקום השני. מאט ריצ'י כבש את שער הניצחון לזכות המגפייז, ובתווך הספיקו אלכסיס סאנצ'ס ואנתוני מרסיאל להחמיץ מכל מקום, פחות או יותר.

בכך נמשכה "קללת מוריניו" בסנט.ג'יימסס פארק: 'המיוחד' ערך עד כה שבעה משחקים בקריירת הפרמיירליג שלו באצטדיון המקולל, ולא ניצח אף לא באחד. מאזנו בשבעת המשחקים: שלוש תיקואים, ארבעה הפסדים וכאמור, אפס ניצחונות. המסורת השלילית של מוריניו נמשכה גם בקרבות הישירים מול רפא בניטס, שכבר ניצח אותו שש פעמים בכל המסגרות. רק פפ גווארדיולה ניצח אותו יותר פעמים בקריירה (9).

"שחקני ניוקאסל נתנו משחק הקרבה כמו שכל מנג'ר חולם. הם נלחמו כמו חיות, ואני מקווה שהם יקחו את זה בתור מחמאה", תירץ מוריניו בסיום. "האם היה להם מזל? כן, כנראה. אבל לפעמים המזל הולך עם הטובים. הם נלחמים על חייהם בליגה, וזה תמיד דבר נפלא בכדורגל".

מירב האש הוסטה אחרי המשחק דווקא לפול פוגבה, שקיבל עוד צ'אנס ממוריניו בהרכב, שוב אכזב, והוחלף כבר בדקה ה-66. "אין שום בעיה עם פול. רציתי לעשות שינוי בקישור שיוביל לכך שנהיה יותר התקפיים. זה הכל", הסביר מוריניו את החילוף, אבל הפרשנים היו הרבה פחות רחמניים.

גרהאם סונס, שפרשן את המשחק בטלוויזיה הארצית, ביקר את פוגבה קשות במהלך השידור. "הוא נראה כמו ילד שמתרוצץ ללא תכלית במגרש המשחקים השכונתי", אמר. "הוא לא מבין את התפקיד שלו ולא מפסיק לעשות חורים בהגנה. בשליש האחרון יש לו יכולות לא רעות, אבל הוא הבעיה הכי גדולה של יונייטד כרגע, ואם היא רוצה באמת לזכות בתארים, היא חייבת להתחזק בשחקן כמו כריסטיאן אריקסן".

עוד באותו נושא

יונייטד מעדה עם 1:0 מפתיע מול ניוקאסל. הפער מסיטי: 16 נקודות

לכתבה המלאה
פול פוגבה, מנצ'סטר יונייטד, מול מוחמד דיאמה, ניוקאסל. GettyImages
שוב סופג אש. פוגבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully