וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וארן על ההצלחה: "אני לא מופתע בכלל. יודע מה אני שווה"

"ברור שאני רוצה להרוויח מלא כסף, בהמשך זה יגיע. אני כל הזמן חושב על זה שהייתי כמעט סגור באשקלון בקיץ. בצרפת יודעים שבית"ר זו הקבוצה של המדינה. רואה המון את אלי אוחנה בערוץ הגולד, כיף לשמוע את ההשוואה". אנתוני וארן דיבר ב"טוכמן וחמי" על העונה הסוערת

צילום מסך

אנתוני וארן הוא ללא ספק הלהיט של בית"ר ירושלים העונה. החלוץ הצרפתי-יהודי נכנס אתמול (שבת) כמחליף למשחק של הקבוצה ב-1:1 מול אשקלון, ותוך פחות משתי דקות כבש שער שקבע 1:2 לבית"ר ששלח אותה למקום הראשון בטבלה. כבר כעת נראה וארן כגניבת השנה של בית"ר, ובראיון לתוכנית הפייסבוק של וואלה! ספורט "חמי וטוכמן" הוא מספר על העונה הסוערת שלו ושל קבוצתו.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל אשקלון 1:3 בחוץ
וארן אחרי הניצחון באשקלון: "אני יהודי שרוצה לשחק בנבחרת ישראל"
בן זקן בסיום: "ניצחון כל כך מתוק". וארן: "אני חי את החלום"

שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן חוגג. ברני ארדוב
"אם בתחילת העונה היית אומר לי שאני הולך לכבוש 16 שערים עד פברואר, לא הייתי מאמין". וארן/ברני ארדוב
"הרמה בצרפת הרבה יותר גבוהה מאשר בישראל. יש הבדל בהגנה ובטקטיקה. לא נשארים שם חופשיים כמו פה ברחבה. אני לא ברמה של הליגה הראשונה בצרפת. פה יותר מתאים לי"

"דוד שלי אמר לי 'קח מזוודה ותבוא לארץ' כי היו לי בעיות עם קבוצות בצרפת", מספר וארן על איך הגיע לישראל, "ואז באתי. אחרי זה ההורים שלי באו כי אבא שלי ישראלי ועשינו את האזרחות. אם אשאר? קשה להגיד מה יהיה בכדורגל, אבל אני ישראלי ושמח להיות כאן. אני נהנה גם בכדורגל הישראלי".

- האם באת בגלל האנטישמיות בצרפת?

"באתי 100 אחוז בגלל הכדורגל. לא כל כך הרגשתי את האנטישמיות. הרמה שם הייתה קשה לי. הקצב היה מטורף. אנשים מאוד פיזיים, אולי הכי פיזיים באירופה. לא היה לי ניסיון, היה לי קשה עם זה".

- אם היית נשאר בצרפת היית יכול להיות חלוץ משמעותי בליגה הראשונה?

"האמת שלא. הייתי בליגה הרביעית ואז קפצתי ישר לליגה הראשונה. אולי הייתי צריך להיות קצת יותר זמן בליגה השנייה ולעלות לאט לאט. אולי קפצתי מהר מדי לליגה הראשונה. הרמה בצרפת הרבה יותר גבוהה מאשר בישראל. יש הבדל בהגנה ובטקטיקה. לא נשארים שם חופשיים כמו פה ברחבה. אני לא ברמה של הליגה הראשונה בצרפת. פה יותר מתאים לי".

- בעונה שעברה ירדת ליגה בטדי עם הפועל ירושלים והעונה אתה מלך בטדי.

"אם בתחילת העונה היית אומר לי שאני הולך לכבוש 16 שערים עד פברואר, לא הייתי מאמין, כי יש הרבה שחקנים טובים. אבל אני לא מופתע בכלל. אני יודע מה אני שווה. אני יודע לעשות גולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אנתוני וארן שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חוזה של 50 אלף דולר? החוזה הגדול עוד יגיע. וארן/קובי אליהו

וארן מודה ש"אני כל הזמן חושב על זה שהייתי כמעט סגור באשקלון בקיץ, אבל כשבית"ר רוצים אותך אתה לא יכול להגיד לא". ומה לגבי החוזה של ה-50 אלף דולר, שכרגע נראה מגוחך? "אל תשכחו שבאתי מהליגה הלאומית", הוא אומר, "אני לא יכול להרוויח כמו חלוץ נבחרת או כמו זר מליגה טובה. ירדתי ליגה בליגה הלאומית. ברור שאני רוצה להרוויח מלא כסף אבל לאט לאט. בהמשך הקריירה זה יגיע".

וארן מסרב להתרגש ממה שהתקשורת מכנה "בלגן" בבית"ר ירושלים. "אני לא קורא תקשורת ולא שומע, יש לנו חדר הלבשה חזק", אומר החלוץ, "בלגן? אני לא שומע ולא קורא. אני לא קורא עברית. אנחנו משחקים טוב וזה מה שחשוב. בני בן זקן? כל מה שקורה בבית"ר ירושלים עושים מזה עניין גדול. אם זה היה בעכו או אשקלון לא היו שמים לזה לב. מה שקורה בבית"ר קורה גם בקבוצות אחרות. אנחנו מקשיבים למאמן, אנחנו שחקנים שלו".

החלוץ נשאל על הפן הפוליטי, ומספר: "בצרפת יש בעיה עם אנטישמיות. כל המשפחה שלי ציונים ואוהבים את ישראל. אני גם נמצא בצד הזה. אני בישראל ולא רוצה לחזור לצרפת" . ומה אתה משיב כשאומרים לך שאתה משחק בקבוצה גזענית? "אני לא מכיר את כל האוהדים. אני יודע שבית"ר זו קבוצה של המדינה. כך רואים זאת בצרפת. המשפחה שלי גאה על כך שאני משחק בבית"ר ירושלים. אנחנו אוהבים את ישראל".

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
וארן על קונטה: "הייתה לו תקופה קשה. בעונה תמיד יש רגעים לא טובים. נראה לי שהוא חזר"/ברני ארדוב

- אלי גוטמן אמר שלמכבי תל אביב ולבאר שבע יש יתרון על הקווים על פני בית"ר. מה דעתך?

"יש להם קבוצות טובות שסיימו למעלה בשנים האחרונות. השנה יש לנו הזדמנות. מקווה שנמשיך ככה".

- קונטה נראה בהתחלה כמו אחד הזרים הטובים בישראל, ומאז חלה ירידה. מה קרה לו?

"בשנה שעברה לא ראיתי הרבה משחקים של בית"ר. הייתה לו תקופה קשה. בעונה תמיד יש רגעים לא טובים. נראה לי שהוא חזר. אתמול הוא היה טוב. גם מול מכבי חיפה הוא היה טוב. אני חושב שהוא מגן".

- מי החלוץ שעושה לך את זה? אומרים שאולייבייה ז'ירו הוא השחקן שאתה אוהב בעולם. מי בארץ?

"אני אוהב את ז'ירו וגם את קבאני. איך שהוא זז לפני גול זה מטורף. בארץ אני אוהב את ולסקיס מבני יהודה. יש הרבה חלוצים טובים, בן בסט וכמובן שכטר".

- מתי הלכת לראות ביוטיוב גולים של אלי אוחנה? האם אתה יודע שהרבה אנשים משווים בינך לבין אוחנה בסגנון?

"האמת שאני רואה ערוצי גולד בטלוויזיה ורואה המון את אוחנה. יש לשנינו משחק ראש טוב. הוא לדעתי היה מהיר יותר ממני. לא מסכים עם ההשוואה. אבל כיף גדול לשמוע את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully