וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "זה כמו משחק יורוליג". גרינברג: "יש משהו כיפי באתגר שלפנינו"

11.2.2018 / 12:45

מאמני מכבי תל אביב ואשדוד דיברו לקראת חצי גמר גביע המדינה (שני, 18:45). דן שמיר לפני חצי הגמר השני (21:15) בין חולון לירושלים: "אין פה סינדרלה". מודי מאור: "ליריבה יש הרבה כלים"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

המאמנים והקפטנים של הקבוצות שישתתפו מחר (שני) בחצאי גמר גביע המדינה בכדורסל נטלו חלק במסיבת עיתונאים לקראת האירוע. משחק חצי הגמר הראשון יפגיש את מכבי אשדוד ואת מכבי תל אביב (18:45). בחצי הגמר השני יתמודדו הפועל ירושלים והפועל חולון. על פי המארגנים, היכל הספורט ביד אליהו צפוי להיות מלא במהלך המשחקים. משחק הגמר ייערך ביום חמישי.

יותם הלפרין, ג'ון דיברתולימאו, אדם אריאל, שלומי הרוש, קפטנים חצי גמר גביע המדינה בכדורסל. יוסי ציפקיס
הקפטנים עם הגביע/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי אשדוד בראד גרינברג: "היה לנו חודש ינואר טוב, אבל זה סיפור אחר לגמרי. עומד בפנינו אתגר ונעשה את המיטב. יש בזה משהו כיפי, לשחק מול קבוצה כמו מכבי תל אביב".

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה: "אני מקווה שזה יהיה פסטיבל של כדורסל. אני מכבד את המאמן שמולי ואני יודע שהוא מגיע לנצח את המשחק. זה אנושי ונורמלי כי הוא הצליח לנצח פעמים רבות. אנחנו מצידנו נבוא מוכנים, כמו למשחק יורוליג"

מאמן הפועל חולון דן שמיר: "יצא חצי גמר גביע מעניין. גביע זה בדרך גביע שבדרך כלל משתחלת איזו סינדרלה. אבל הפעם ארבע קבוצות מהמקומות הראשונים בליגה נמצאים כאן. זה אירוע איכותי. שיחקנו עם ירושלים משחק צמוד אחד. הסטטיסטיקה מאוד דומה. יהיה משחק חזק מעניין".

מאמן הפועל ירושלים מודי מאור: "חולון זו קבוצה עם הרבה כלים התקפיים. יש לנו יכולת להעמיד הרכבים שמשבשים את המהלכים של היריבה. נבוא לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קפטן מכבי אשדוד אדם אריאל. יוסי ציפקיס
קפטן מכבי אשדוד אדם אריאל/יוסי ציפקיס

קפטן אשדוד אדם אריאל: "אני שמח להיות פה פעם שנייה ברציפות כקפטן של אשדוד. יצא לנו משהו מיוחד. אנחנו נבוא צנועים עם הרבה ביטחון עצמי. מקווה שזה יצליח".

קפטן מכבי אביב ג'ון דיברתולומאו: "תמיד יש לחץ על הקבוצה שלנו ואנחנו נבוא מוכנים לאתגר שמצפה לנו. המועדון זכה בכמות מרשימה של גביעים ברצף ואנחנו רוצים להמשיך בכך".

קפטן הפועל חולון שלומי הרוש: "אנחנו רוצים שיקרו דברים טובים. אנחנו נהנים לשחק. משחקים התקפה טוב, הגנה קצת פחות. נקווה שניתן את המשחק הטוב ביותר שלנו".

קפטן הפועל ירושלים יותם הלפרין: "כיף להיות פה עוד פעם. זה משחק אחד. כל שכל הסטטיסטיקות יכולות להיות רלבניות ויכולות להיות גם לא. אני שונא לשחק מול חולון. יש לה פוטנציאל לנצח כל קבוצה. לא שיחקנו שמונה ימים. הייתי מעדיף שיהיה משחק אחד באמצע. אבל זה מה יש. זה מפעל חשוב לכדורסל הישראלי.

קפטן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. יוסי ציפקיס
קפטן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully