וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי גורדנה: "אפשר לנצח בכל משחק. לא נוריד את הרגל מהגז"

קשר בני יהודה, שכבש את שער הניצחון ב-1:2 על מכבי פתח תקוה מכוון גבוה. מחמאות לתגלית העונה של הזהובים, יובל אשכנזי שצפוי לבקש שדרוג: "שחקן סופר מקצוען שלא מפסיק להתאמן"

אלמוג בוזגלו, יובל אשכנזי, סתיו פיניש, שחקני בני יהודה. ברני ארדוב
שחקני בני יהודה חוגגים/ברני ארדוב

שמחה גדולה הייתה אתמול (שבת) בבני יהודה אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה וההבטחה הכמעט ודאית של המקום בפלייאוף העליון. "הרבה מאוד אנשים צחקו על הסגל שלנו בקיץ", אמר אחד השחקנים. "אנחנו עושים עונה גדולה. אם נהיה מספיק מרוכזים יהיה אפשר גם לחלום על כרטיס לאירופה".

סיפור המשחק הוא ללא ספק הכללתו ברגע האחרון של רועי גורדנה, כובש שער הניצחון, במקומו של מאוויס צ'יבוטה שנפצע בחימום למשחק. גורדנה נשמע יותר מאושר בסיום המשחק: "עדיין לא הבטחנו סופית את המקום בפלייאוף העליון. יש עוד ארבעה משחקים ואנחנו צריכים עוד ניצחון אחד. אבל גם אם נהיה בפלייאוף העליון זה לא אומר שמבחינתנו העונה הסתיימה. אנחנו רוצים להתקדם בטבלה, יש לנו רצון לנצח והמקום חמישי ואפילו המקום רביעי בהישג יד ולא נרפה מזה ולא נוריד את הרגל מהגז. אשתי רשמה לי שהגול הזה היה כמו לידה, גול ראשון העונה, ממש כיף. ניצחון סופר חשוב מבחינתנו. שהולך אז הולך אבל הכל בעבודה קשה. מה השתנה מהעונה שעברה? אני חושב שההגעה של יוסי (אבוקסיס) לקבוצה שינתה במועדון ואצל השחקנים הרבה, בעיקר במחשבה ובגישה למשחק, שאפשר לנצח בכל מגרש ובכל משחק. גם בהנהלה מחדירים בנו אמונה ואנחנו שמחים שאנחנו מחזירים להם".

עוד בנושא:

אבוקסיס: "לא פוחדים מכניסה לפיגור". מימר: "סולומון ילד שילמד לקבל חילופים"
ליגת העל: בני יהודה ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה

סוכן השחקנים אורן יחזקאל. פרטי,
"חייב ליובל הרבה". סוכן השחקנים אורן יחזקאל/פרטי

ומסיפור המשחק לסיפור העונה של בני יהודה: הקשר יובל אשכנזי, שכבש את השער הראשון אתמול. אם בקיץ, כפי שאמר אחד השחקנים, כולם צחקו על הסגל של הקבוצה, הרבה היה בשל החתמתו של הקשר האלומני שהיה אחד משחקני הרכש הראשונים שהגיעו לשכונה. סוכנו, אורן יחזקאל, שעד אז לא ממש היה סוכן, הצליח להביא את אשכנזי למבחנים בבני יהודה מכפר שלם בזכות היכרות עם ברק אברמוב. אשכנזי, שכרטיסו היה שייך להפועל רמת גן, נבחן עם מספר גדול של שחקנים, וכבר מהרגע הראשון תפס את עיניהם של הצוות המקצועי ואחרי מספר ימים אימונים החליטו שם כי הקשר ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים.

עברו עוד מספר ימים ואבוקסיס ואורי גוטמן עוזרו היו כל כך משוכנעים שמצאו יהלום שאפילו המליצו להנהלה להחתימו על חוזה ארוך טווח. כשהקבוצה חזרה לארץ, אשכנזי חתם על חוזה לשלוש שנים והפציעה של גורדנה בתחילת העונה הקפיצה אותו להרכב, מאז נחשב לתגלית העונה אצל הכתומים ובקיץ אמור הקשר לשבת שוב עם הנהלת הקבוצה ולבקש לשדרג את שכרו הנמוך.

חשוב לציין, כי בבני יהודה משבחים את הקשר כבר מתחילת העונה. מספרים שם על שחקן סופר מקצוען, שלא מפסיק להתאמן ובכל משחק עושה את המרחק הכי גדול בקבוצה. אבל לא רק אשכנזי נהנה מהצלחתו, גם סוכנו יחזקאל שהיה אלמוני לחלוטין לפני החתמת השחקן אצל הזהובים, עשה שינוי משמעותי בחייו בזכות הצלחת הקשר: "אני חייב ליובל הרבה", אמר יחזקאל. "אחרי שהוא חתם בבני יהודה עזבתי את העבודה והחלטתי להפוך להיות סוכן במשרה מלאה. כרגע יש לי 65 שחקנים שאני מייצג, רובם בליגות הנמוכות, אבל אני מאמין שכבר בעונה הבאה אצליח להביא עוד שחקנים מליגה א' לליגת העל".

עוד באותו נושא

אבוקסיס: "לא פוחדים מכניסה לפיגור". מימר: "סולומון ילד שילמד לקבל חילופים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully