וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אין משחקים פשוטים, בטח בשלב הזה של העונה"

11.2.2018 / 9:40

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המשחק נגד מ.ס. אשדוד: "יש לנו הרבה עליות וירידות. שיר צדק? יש מי שמטפל בזה". לואי טהא: "לוקח אחריות על הטעות מול מכבי תל אביב. אתקן את זה"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע עם לואי טהא. בני בן סימון
לואי טהא עם ברק בכר/בני בן סימון

הפועל באר שבע ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר נגד מ.ס. אשדוד באצטדיון טרנר (21:00, שידור בספורט 5). האלופה מגיעה למפגש אחרי 1:1 ביתי במפגש הראשון מבין שניים נגד עירוני קרית שמונה בגביע המדינה. בליגה, באר שבע רוצה לחזור לעניינים אחרי שספגה במחזור שעבר הפסד שלישי העונה כשהפסידה 1:0 למכבי תל אביב ואיבדה את המקום הראשון.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, פתח ואמר: "אין משחקים פשוטים בליגה. בטח בשלב הזה של העונה. אשדוד זו קבוצה שהתייצבה והתחזקה. אנחנו מתכוננים לצד החזק של היריבה ומקווים לעשות עבודה טובה. שיר צדק? לא נכנס לעניינים האלו. יש מי שמטפל בזה. אני מסכים שיש לנו הרבה עליות וירידות. המטרה מחר היא לבוא ולשחק כמו שאנחנו יודעים. ללחוץ ולהיות אינטנסיביים. לשחק כמו במחצית השנייה מול קרית שמונה ולא כמו בראשונה. אנחנו מודעים לעניין הזה. השנה הליגה הרבה יותר צמודה וזו עובדה שהקבוצות הקטנות מקשות. בגלל זה צריך לבוא בכל משחק במאה אחוז מוכנות. צריך לעשות את דברים שלנו בלי קשר ליריבה".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הודיעה רשמית: "שיר צדק נפל קורבן לטעות בייצור"
הפועל באר שבע: "התוסף הזה נותן לך רעננות בדקות האחרונות"
אשם, לא רמאי: אורן יוסיפוביץ עם שלוש תובנות לגבי תיק שיר צדק

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. יוסי ציפקיס
ברק בכר/יוסי ציפקיס

לואי טהא הוסיף: "האדום שקיבלתי מול מכבי תל אביב זו טעות שאני לוקח אחריות עליה. אני לא מזלזל בשופט. זו הייתה טעות קטנה ואני אתקן את זה. אפשר לסמוך עליי. מה שהיה מת. אנחנו ממשיכים הלאה. אין ספק שהשנה הולך קצת קשה. אבל אנחנו לוקחים את הדברים הטובים מהחשקים האחרונים ומתקנים את מה שצריך. יש לנו צוות מקצועי מעולה. אני מקווה שעם הקהל שידחוף אותנו נחזור להיות הפועל באר שבע האמתית. ברור שאליניב תמיד משפיע לטובה על השחקנים. לא ידעתי על מה הוא דיבר במחצית המשחק מול קרית שמונה. אבל אין לי ספק שהוא נתן להם מוטיבציה. במשחק כדורגל משחקים תמיד 90 דקות ועובדים קשה. צריך תמיד לבוא בגישה טובה ולנצח כל משחק".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע: "התוסף הזה נותן לך רעננות בדקות האחרונות"

לכתבה המלאה
סגנית מנהל אקדמיית אתלטיקו מדריד, מריה טרסה צ'יריוי, האחראי על התרחבות אקדמיית אתלטיקו מדריד, פרננדו לופז, לצד אלונה ברקת ומנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים. אתר רשמי
סגנית מנהל אקדמיית אתלטיקו מדריד, מריה טרסה צ'יריוי, האחראי על התרחבות אקדמיית אתלטיקו מדריד, פרננדו לופז, לצד אלונה ברקת ומנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים/אתר רשמי

הפועל באר שבע הודיעה יום על "צעד נוסף בדרך לקראת הקמת האקדמיה לכדורגל בנגב בשיתוף אתלטיקו מדריד, ביוזמת עידן עופר: לאחר שזה רכש 15 אחוז מהמועדון הספרדי והחליט לסייע ולתמוך בנגב גם בצד הספורטיבי, הגיעו היום סגנית מנהל אקדמיית אתלטיקו מדריד, מריה טרסה צ'יריוי, והאחראי על התרחבות אקדמיית אתלטיקו מדריד, פרננדו לופז, לפגישה נוספת עם נשיאת המועדון, אלונה ברקת ומנכ"ל המועדון, אסי רחמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully