וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וארן: "אני יהודי שרוצה לשחק בנבחרת ישראל, הלוואי שזה יקרה"

11.2.2018 / 8:10

החלוץ הלוהט של בית"ר ירושלים, שניצח גם את הפועל אשקלון, שולח איתות להתאחדות. בבית"ר לא היו מרוצים מהיכולת למרות הניצחון: "הם באו יותר רעבים". אוחנה מתכוון להילחם על השארת שכטר

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. בקיץ האחרון אנתוני וארן כבר סיכם את כל תנאיו בהפועל אשקלון. סיכם, אך לא חתם. איכשהו בית"ר ירושלים נכנסה גם היא לתמונה ווארן ברח לבירה. יובל נעים לא האמין שעושים לו את זה - הגידופים שקיבלו הסוכנים, הצעקות על אלי טביב והכעסים על כל מי שאחראי לכך שהחלוץ ברח לו היו נראים אז מעט הזויים. אתמול, כשווארן ניצח את נעים ואשקלון ובכלל הפך לחלוץ הנמצא בכושר הטוב בארץ, נעים ידע להזכיר לאנשי בית"ר ירושלים את אירועי הקיץ: "לא סתם נלחמתי עליו, הרווחתם שחקן שחקן" אמר להם.

וארן עצמו אמר בסיום: "אני חושב שזה השער הכי מהיר שלי בקריירה. הרגשה מצויינת, התפקיד שלי ומה שאני יודע לעשות זה גולים ואני עושה את זה. סבלתי מכאבים כל השבוע, באימון האחרון היו לי כאבי תופת ויצאתי, היה כיוון שלא אהיה בסגל אך ביחד עם המאמן קיבלנו החלטה שאקח כדור ואם ארגיש יותר טוב אהיה בסגל, כנראה החלטה נכונה".

על האופציה שיוזמן לנבחרת אמר החלוץ "עד לפני כמה חודשים בכלל לא חשבתי על זה, ברור שזה חלום, אני יהודי עם תעודת זהות שרוצה לשחק בנבחרת, הלוואי שזה יקרה".

ובכלל, כל הניצחון באשקלון והדרך היו עבור בית"ר באווירה נוסטלגית. פתאום כולם נזכרים במשחק ההוא באשקלון לפני 20 שנה. אותו משחק חוץ שבית"ר ירושלים הגיעה אליו במינוס 3 נקודות מהפועל תל אביב וכל תוצאה פרט לניצחון הייתה מרחיקה אותה ממאבק האליפות. בדיוק כמו אז בית"ר פיגרה 1:0 והפכה זאת לניצחון. אז זה הסתיים באליפות וירידת ליגה של אשקלון, הסיטואציה הנוכחית לא רחוקה מלהיות דומה.

והאמת, לא במקרה הניצחון הזכיר לאוהדי בית"ר ירושלים את המשחק ההוא באשקלון. אותו איצטדיון ישן שכבר אינו מתאים למילניום הנוכחי. גם שי הולצמן בזמנו וגם אנתוני וארן אתמול הבקיעו את שער הניצחון לצד הצפוני של האיצטדיון. לפני 20 שנה היה יציע מאחורי השער מאוכלס באוהדי בית"ר, לווארן לעומת זאת לא היו אוהדים מאחורי השער לרוץ אליהם כי היציע לא מאושר כעת לאיכלוס. אז בבית"ר ירושלים אמרו בסיום: "קשה לייצר מוטיבציה שמגיעים לאיצטדיון כזה, זה מזכיר את ימק"א".


עוד בנושא:

בן זקן: "ניצחון כל כך מתוק". וארן: "אני חי את החלום"
ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל אשקלון 1:3 בחוץ

שחקן בית"ר ירושלים, אנתוני וארן. קובי אליהו
כמו שי הולצמן לפני 20 שנה. וארן/קובי אליהו

2. אבל עם כל הכבוד לניצחון ולשמחה, בבית"ר ירושלים לא היו מרוצים מהיכולת של הקבוצה. גם שחקנים במועדון הודו בסיום: "לא היינו מוכנים לטירוף של אשקלון, הם באו הרבה יותר רעבים מאיתנו". בצוות המקצועי של בית"ר אף הסבירו ואמרו: "טקטית באנו מוכנים להכל, היינו מוכנים לחולשות שלהם בצדדים ולנסות לייצר מאצ'-אפים ויתרונות אבל זה קודם כל לב ונשמה ואשקלון הביאה את זה יותר מאיתנו היום. מזל שהיה את וארן, זה משחק שלישי השבוע ושחקנים סחוטים". בבית"ר נתנו לבוריס קליימן הוראות לבעוט כדורים לכיוון הצד של עוז ראלי וגם הקישור קיבל הוראות דומות אך בפועל בית"ר לא הצליחה להיכנס למשחק. בבית"ר ביקרו את צמד המגינים מרסל הייסטר ואנטואן קונטה שהגיעו לא מרוכזים למשחק, דווקא אחרי שקיבלו מנוחה ממשחק הגביע באמצע השבוע.

המאמן בני בן זקן אמר על כך בסיום: "לקחתי בחשבון את הסוג הזה של משחק, אני יודע מי זאת הפועל אשקלון. אבל ידענו להישאר במשחק גם שהיינו פחות טובים, וכן, גם מזל זה חלק מהמשחק, היינו צריכים אותו".

עוד באותו נושא

בן זקן: "ניצחון כל כך מתוק". וארן: "אני חי את החלום"

לכתבה המלאה
ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
"הכאבים כל הזמן חוזרים". ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

3. נכון ליום שישי ז'אורז'יניו היה אמור לפתוח בהרכב בית"ר ירושלים. לאחר האימון הוא חש את אותם הכאבים מתחת לברך שמלווים אותו כבר חודשיים ובעקבות זאת הוחלט כי לא יהיה בסגל. הברזילאי מתאמן לסירוגין כבר תקופה ארוכה ובבית"ר החליטו כרגע לעצור ולטפל בבעיה. השחקן יעבור אולטראסאונד ומספר בדיקות וככל הנראה יזכה למנוחה של מספר שבועות. השחקן אמר בסיום המשחק: "אני לא יכול עם הכאבים האלה, אני חייב לטפל בזה כדי לחזור חדש, זה כל הזמן חוזר לי".

שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן. קובי אליהו
אין החלטה לגביו. קליימן/קובי אליהו

4. המשחק הבא של בית"ר ירושלים יהיה בטדי נגד בני יהודה ללא קהל. בינתיים יחדשו במועדון את השיחות בנוגע לחוזים לקראת העונה הבאה. אלי אוחנה מתכוון להילחם על הישאורותו של איתי שכטר וזאת תהיה המטרה המרכזית. לבית"ר אופציה להחתמת קלאודימיר פריירה לעונה נוספת עד חודש מאי והיא אמורה לממש אותה. בבית"ר אמרו אתמול כי לא התקבלה החלטה בנוגע לשוער בוריס קליימן לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully