וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "ניצחון כל כך מתוק". וארן: "אני חי את החלום"

10.2.2018 / 23:14

בית"ר ירושלים חגגה את ה-1:3 באשקלון. המאמן: "שוב הוכחנו שאנחנו יודעים לחזור מפיגור". וארן כבש שער ליגה שמיני פחות משתי דקות אחרי שנכנס: "לזה מצפים ממני". נעים: "התוצאה משקרת"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים חגגה הערב (שבת) עלייה למקום הראשון בליגת העל, גם אם מדובר בעלייה זמנית בלבד. הקבוצה מהבירה ניצחה את הפועל אשקלון 1:3 בחוץ אחרי שחזרה מפיגור 1:0 והוכיחה שוב שהיא מועמדת בכירה לזכייה באליפות.

שחקן בית"ר ירושלים, אנתוני וארן. קובי אליהו
האיש של בית"ר בתקופה האחרונה. וארן/קובי אליהו

"זה כל כך מתוק. החבר'ה מוכיחים ממשחק למשחק שהלב שלהם גדול", אמר המאמן בני בן זקן, "זה מגרש מאוד קשה, אז הניצחון מאוד מספק. השחקנים מגיעים מאוד נחושים, וגם כשהדברים משתבשים יש להם את התשוקה. כבר הוכחנו לעצמנו שאנחנו מסוגלים לחזור מפיגור, והיום שוב עשינו זאת".

אנתוני וארן כבש הערב את שער הליגה השמיני שלו העונה. החלוץ בן ה-27 היה פצוע ולכן נכנס כמחליף בדקה ה-85, אבל פחות משתי דקות לאחר מכן הוא כבר הספיק למצוא את הרשת. בן זקן סיפר: "הוא לא היה אמור לשחק היום. שקלנו אם בכלל לסכן אותו, בסוף החלטנו שאנחנו צריכים גול ואלה הרגעים שלו".

וארן עצמו אמר: "הייתי דקה או שתיים על המגרש, לזה מצפים ממני. אני חי את החלום, רציתי לשחק פה גם בשנים הקודמות. אנחנו חזק למעלה ונראה מה יהיה בסוף. אין פה סודות, יש קבוצה של ווינרים, ועם הקהל שכל הזמן נותן לנו גב אנחנו מקבלים הרבה אנרגיות".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל אשקלון 1:3 בחוץ

לכתבה המלאה
מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. קובי אליהו
שבוע נוסף מתחת לקו האדום. נעים/קובי אליהו

באשקלון המשבר מעמיק. קבוצה מהדרום הפסידה בפעם החמישית ברציפות והיא ממשיכה להיות מדורגת מתחת לקו האדום. "זו התוצאה הכי משקרת שהיתה השנה מבחינתנו. היום, לא כמו בשבוע שעבר, נראינו כמו קבוצת ליגה לגיטימית", אמר יובל נעים המאוכזב.

המאמן הוסיף: "ברור שבית"ר יותר טובה, אבל ברוב המשחק היינו שווים ואולי יותר טובים. הכל הולך לבית"ר, גם במשחק שהיא פחות טובה היא כובשת שלישייה. יש לנו חיסורים של הרבה מאוד שחקנים ואנחנו עושים הרבה אלתורים. היום, בניגוד לשבוע שעבר, שחקנים נתנו הכל ונלחמו, אבל בסוף האיכויות קובעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully