וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן: "משחק שנותן ביטחון, להגנה שלנו מגיע ניצחון שכזה"

10.2.2018 / 20:27

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מה-0:4 על קרית שמונה. קהת: "ההחמצות בדרבי ישבו לי בראש, מקווה שזה ספתח לעוד גולים". סילבס: "הפסד מעליב, אין מה לדבר על פלייאוף עליון"

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה סוף סוף התפוצצה הערב (שבת), כשהביסה את עירוני קרית שמונה 0:4. המשחק היה שקול ברובו, לפני שהירוקים לחצו על הדוושה ונהנו משערים של רועי קהת (72), אופיר מזרחי (87, 91) וסינטאיהו סלליך (91).

פרד רוטן היה מרוצה מהקבוצה שלו ואמר: "היה לי ביטחון שהקבוצה יכולה לנצח משחק שכזה. זה נותן ביטחון, וגם להגנה שלנו מגיע ניצחון כזה. זה יעזור לנו. במחצית הראשונה שיחקנו די טוב, היום שיחקנו טוב למשך יותר דקות מאשר בגביע. הכושר הגופני של השחקנים משתפר, וזה יעזור לקראת המשחקים הבאים. אני ריאלי, אנחנו עדיין בתחתית הטבלה וקודם כל צריך לאסוף נקודה, זו המטרה שלי".

רועי קהת, שכבש שער נהדר, סיכם: "זה מרגיש מצוין, תמיד כיף לנצח בתוצאה כזאת. זה לא היה קל. אני מקווה שזה ייתן לנו ביטחון בהמשך. ההחמצות מול הפועל חיפה ישבו לי בראש כמה ימים, אני שמח שכבשתי היום. בעטתי עם כל הלב ואני מקווה שזה יהיה ספתח לעוד גולים. אנחנו לא בורחים מהמציאות ויודעים מה המרחק שלנו מהקו האדום לעומת הפלייאוף העליון, צריך לקחת את הנקודות".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה את עירוני קרית שמונה 0:4

שחקן מכבי חיפה רועי קהת. יוסי ציפקיס
זה הספתח? קהת/יוסי ציפקיס

חיים סילבס היה מתוסכל מאוד: "המשחק הזה לא משחק של 4:0, זה ברור, אבל מאוד מפריעה לי ההתפרקות הזאת בסוף. היה משחק שקול, היה ברור שמי שיבקיע את הגול הראשון זה יגרום לו ליתרון משמעותי. ידענו שזה משחק שאנחנו חייבים לנצח. הכנסתי את כל הכלים ההתקפיים שלי וזה היה קצת נאיבי מצידי. חבל. היינו בתקופה בה בנינו מחדש את הביטחון שלנו והאמונה שלנו, והיום במשחק אחד, ב-10-12 דקות, התפרקנו. זה מעליב, אבל אין מה לעשות. אין מה לדבר על פלייאוף עליון, מבחינת התוצאות לא הוכחנו שזה מגיע לנו".

על הכרטיס האדום שספג דידייה ברוסו אמר סילבס: "האדום היה נראה לי כמו החלטה הזויה, אבל לא אתרץ את ההפסד בזה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה את עירוני קרית שמונה 0:4

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן, עם עוזרו רוב מאס. יוסי ציפקיס
זה מתחיל להתחבר. רוטן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully