וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ו ג'ונסון בדרך ליוסטון, דרק רוז שוחרר מיוטה

הרוקטס קרובים לעבות את הספסל: הגארד הוותיק ששוחרר מסקרמנטו וברנדן רייט יצטרפו בקרוב. רוז עשוי להתאחד עם ת'יבודו במינסוטה, גם וושינגטון עוקבת בעניין. בלינלי שוחרר מאטלנטה

שחקן יוטה ג'אז ג'ו ג'ונסון. AP
יתאחד מחדש עם מייק ד'אנטוני. ג'ונסון/AP

יוסטון אמנם לא ביצעה אף טרייד במהלך החלון הסוער שהגיע לסיומו, אולם בימים הקרובים היא תתחזק בכל זאת בשני שחקנים: ג'ו ג'ונסון, שצפוי לסכם בקרוב, וברנדן רייט, שכבר סיכם על הצטרפותו.

ג'ונסון (36, 2.01 מ'), שהועבר מיוטה לסקרמנטו במסגרת הטרייד המשולש עם קליבלנד, כבר שוחרר מהקינגס ויעניק עוד כוח אש לקו האחורי האימתני של הרוקטס, לאחר שהעמיד העונה ממוצעים של 7.3 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק בשורות הג'אז. הוא יתאחד עם מייק ד'אנטוני, איתו שיתף פעולה בהצלחה רבה בפיניקס לפני מספר שנים.

רייט (30, 2.08 מ') נחתך לאחרונה מממפיס, כשלפני כן העמיד ממוצעים של 5 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-0.9 חסימות למשחק.

* אייזאה תומאס יתחיל את הופעת הבכורה שלו במדי לוס אנג'לס לייקרס מול דאלאס על הספסל הלילה (בין שבת לראשון), כך מדווחים בארצות הברית. לוק וולטון נפגש עם הרכז שהגיע בטרייד מקליבלנד והסביר לו שהוא מעוניין לשלב אותו לאט לאט בשיטה החדשה, וככל הנראה, בהמשך העונה יוקפץ לחמישייה.

* יומיים לאחר שהועבר אליה בטרייד מקליבלנד, שוחרר דרק רוז מיוטה. על פי דיווחים בארצות הברית, התחנה הבאה שלו צפויה להיות מינסוטה, שם יתאחד עם מאמנו לשעבר בשיקגו, טום ת'יבודו. גם וושינגטון עוקבת בעניין.

* מרקו בלינלי בן ה-31 שוחרר מאטלנטה, וצפוי להיות סחורה חמה בקרב קבוצות הפלייאוף. הצלף הוותיק העמיד העונה ממוצעים של 11.4 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק.

עוד בנושא:

לברון ג'יימס: "אנחנו מקצוענים. ממתין בציפייה לשחקנים החדשים"
הטוב במיעוטו: קליבלנד ניצחה ביום הדדליין, אבל עדיין לא אופטימית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully