וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבל על הריבים: המדריך ללאומית על עוד משחק של הפועל תל אביב בדרך לליגת העל

משחק רדיוס אבסורדי ברמת גן, האתגר הגדול של ההנהלה בנושא אדי גוטליב ופריחתו של פייסל מוליץ'. המדריך ללאומית מסכם עוד יום שישי בדרך לחזרתם של האדומים לליגה הבכירה

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
עונש אבסורדי. אוהדי הפועל תל אביב ברמת גן/מגד גוזני

משחק רדיוס ברמת גן, באמת? רדיוס להפועל תל אביב ברמת גן? צריך להגיד יותר? העונש הזה יותר אבסורד מאלה שחשבו בקיץ שהפועל לא תעלה בהליכה לליגת העל, ויותר אבסורד מאלה שעוד לפני המשחק אתמול (שישי) חשבו שעירוני נשר היא קבוצה תחרותית ועוד אפילו יותר אבסורד מזה שקובי רפואה טען שיש עוד 45 נקודות בקופה ושום דבר לא סגור. אבל ככה זה בלאומית, לאף אחד לא ממש אכפת וכולם יודעים בערך מה יהיה בסוף, אז חבל על הריבים. אז איך שוב הגענו לרמת גן? במשטרת ראשון הרחוקה עשרות קילומטרים מפתח תקוה, התמנה פקד חדש שאחראי על המגרש. הוא דרש כמות סדרנים שלא הייתה מביישת משחק צמרת בליגת העל. האדומים כמובן לא היו מוכנים לשמוע על זה, והנה שוב הגענו לרמת גן הישן.

עוד בנושא:

לאומית: הפועל תל אביב הביסה 0:3 את נשר, ניצחון דרמטי לנצרת
אוהדי הפועל תל אביב מחו נגד גוטליב, רפואה: "הוא נכס"

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. מגד גוזני
צפוי להמשיך. קובי רפואה/מגד גוזני

אחרי שביום שני הגדילה את הפער ל-8 נקודות מהמקום השלישי, הלחץ בהפועל תל אביב ירד. ירד אפילו לרמה שהקבוצה הציגה כדורגל סופר חיובי מול היריבה האימתנית שניצחה אותה בסיבוב הקודם. זו שכבר הבעלים שלה אמר: "נחזור שנה הבאה לליגה הלאומית חזקים הרבה יותר". שלוש דקות לקח להפועל לפצח את הבונקר של עידן בראון. אבל אם הייתם עושים משאל אוהדים לפני המשחק, הייתם מגלים שרוב האוהדים האדומים הגיעו עם ספקות גדולים למשחק. אותם ספקות שכנראה היו לקובי רפואה שמאז הניצחון על אחי נצרת היה עסוק בנאומי מוטיבציה לקראת נשר. בהפועל לא יגידו את זה בפה מלא, אפילו לא בחצי, אבל כולם יודעים שאתמול משימת עליית הליגה די הושלמה ועכשיו המאבק על חוזים לעונה הבאה החל.

"ברור שאני רוצה להיות המאמן בעונה הבאה", אמר רפואה בסיום המשחק. "אין מאמן בארץ שלא חולם לעבוד כאן. אבל אני רוצה שהבעלים יראו את העובדה שלי ויחליטו בעצמם אם אני מתאים לקבוצה". נכון לעכשיו ואם לא יקרה משהו מאוד דרמטי עד סיום העונה, קובי רפואה ימשיך להיות מאמן הפועל תל אביב גם בעונה הבאה. המשא ומתן על הארכת חוזהו בקבוצה ככל הנראה יחל בעוד מספר שבועות כדי לא לשדר לשחקנים שהקבוצה כבר עם יותר מרגל וחצי בליגת העל.

עוד באותו נושא

אוהדי הפועל תל אביב מחו נגד גוטליב, רפואה: "הוא נכס"

לכתבה המלאה
אדי גוטליב הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אם החוזה לא ייחתם, זה בגלל אותם אוהדים. אדי גוטליב/ברני ארדוב

מעבר לחיוכים ולחגיגות הניצחון (וכנראה ההעפלה לליגת העל), במועדון התעסקו בשני סיפורים: הראשון, והפחות נעים, הוא עניין חוזהו של אדי גוטליב. זהו אחד האתגרים הכי גדולים עבור ההנהלה החדשה של הפועל מאז שלקחה את הקבוצה לפני עונה. סיפור גוטליב כבר סופר אינספור פעמים: מהרצון שלו לעזוב, דרך המכות עם האוהדים ועד לשלוש תביעות בוררות על מנת להשתחרר מהמועדון. את כל זה ההנהלה האדומה מוכנה לשכוח, בזכות שיכנועיו של רפואה כי גוטליב הוא נכס עבור האדומים. אבל גם אם הנהלת המועדון מוכנה לשכוח את מה שהיה, אז האוהדים ממש לא.

כבר אתמול הצהיר הגרעין הקשה של אוהדי הפועל שהם ממש לא מוכנים לקבל את הבלם בקבוצה, זאת בשל ההצעה החדשה לבלם שפורסמה לראשונה בוואלה! ספורט שבה גוטליב אמור להאריך את חוזהו לחמש שנים נוספות בקבוצה ושכרו יוכפל. למרות שנראה כי רוב האוהדים תומכים בהנהלת הקבוצה בצעד זה, הקומץ, זה שהגיע אתמול לשער היציאה מחדרי ההלבשה וגרם לבלם לצאת עם ליווי ואפילו לאחד הבעלים, שרון ניסנוב, ללכת ולנסות לדבר איתם, הוא זה שיקבע איך הפועל תנוהל בעונה הבאה. ניסנוב אומנם לא מתרגש לנוכח האיומים שגוטליב לא יהיה בהפועל, אך אם החוזה של הבלם לא ייחתם בקרוב, כפי שאמור לקרות, זה רק בגלל אותם אוהדים. וכולנו יודעים טוב מאוד איך הפועל מסיימת שהיציע מנהל את הקבוצה.

שחקן הפועל עכו פייסל מוליץ' חוגג. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
"לא הבנתי מה קרה איתי בעכו". פייסל מוליץ'/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

הסיפור השני והחיובי בהרבה מזה של גוטליב, הוא זה של פייסל מוליץ' שהבקיע לראשונה אתמול. מאז הגעתו של מוליץ' לקבוצה, השחקן שמתנוסס לגובה של 2.03 מטר, לא מפסיק לקבל מחמאות ואתמול כולם התחילו להבין מדוע. "מבחינתי עשיתי הכל כדי להגיע לקבוצה הזאת. הפועל הוא המועדון הכי גדול בישראל והיא קבוצה שרוצה לשחק התקפי, ובגלל זה רציתי מאוד להגיע לפה. כרגע השאיפות שלי הם להתקדם מקצועית וכמובן הכי חשוב שהפועל תעלה ליגה. אני לא חושב על העונה הבאה".

מאז שהחלוץ הגיע, לא מעט שמועות ריחפו מדוע רצה לעזוב את עכו ומדוע בקושי שיחק. החלוץ עצמו טען בפני אנשי האדומים כי אם היה משחק ב-70 אחוז מהמשחקים, חוזהו היה אמור להיות מוכפל בינואר ולכן נותר לא מעט פעמים על הספסל. "אני לא ממש הבנתי מה קרה איתי בעכו ולמה לא שיחקתי. אלה דברים שהיו קשורים להנהלה ואני לא רוצה להתייחס אליהם", השיב מוליץ לשאלות על התקופה שלו בעכו. ומעבר לתוספת המקצועית של החלוץ לקבוצה, נראה כי גם הסיפור סביב שמו גרם ללא מעט חיוכים בהפועל. בקבוצה טענו כי אוהדים המליצו למכור את החולצה של השחקן עם השם הכיתוב פייסל מאחור ולא עם מוליץ'. הסיבה כפי שהחלוץ כבר יודע: "פייסל זה ג'וינט אצלכם, אמרו לי איך שהגעתי לקבוצה", הוא סיפר וצחק. "בעכו אף אחד לא סיפר לי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully