וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "הפכנו לקבוצה צעירה ואתלטית יותר עם קליעה טובה יותר"

פורוורד קליבלנד ניתח את ההעברות הרבות של קבוצתו: "אני אוהב מאוד את איך שכל החלקים נפלו בהעברות האלה. המטרה שלי היא להמשיך לשחק ברמה הגבוהה ביותר". לו: "זה היה יום עצוב"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, חוגג. AP
נפרד מהחברים. לברון/AP

קליבלנד ממשיכה להתרגל לחיים החדשים אחרי השעות האחרונות והסוערות של חלון ההעברות. הערב (שישי) לברון ג'יימס וטיירון לו דיברו על השינויים הרבים שעשתה הקבוצה. כזכור, הקאבס החתימו את ג'ורג' היל, ג'ורדן קלארקסון, לארי נאנס ג'וניור ורודני הוד ונפרדו מדויין וייד, אייזאה תומאס, ג'יי קראודר, צ'אנינג פריי, דרק רוז ואימן שאמפרט.

עוד בנושא:
אסף רביץ מסכם את יום ההעברות האחרון והמהפכה בקליבלנד

לברון התייחס להחתמות השונות ואמר: "תמיד קשה כשאתה מאבד חברים לקבוצה שעוברים לקבוצה אחרת, זה תמיד זמן קשה לכולם. אני רוצה להודות לחבריי הקודמים לקבוצה, ג'יי קראודר, אייזאה, צ'אנינג ושאמפרט. הם חבר'ה נהדרים שהשקיעו המון עבודה במהלך השנים. עם צ'אנינג ושאמפ גם זכיתי באליפות, זה תמיד קשה לאבד חברים כאלה לקבוצה. וייד, הייתי איתו כבר בעבר ואני שמח שזכיתי לשחק גם עם ג'יי ואייזאה. הלוואי שהם היו מצליחים כאן יותר ממה שהיה, אבל אני מאחל להם רק טוב.

"אני חושב שהפכנו לקבוצה צעירה יותר, אתלטית יותר, עם קליעה טובה יותר. אנחנו צריכים לראות איך כל השחקנים יתחברו עכשיו. אני אוהב את איך שהחלקים נפלו פה. המטרה שלי להמשיך הקריירה היא להמשיך לשחק ברמה גבוהה ולתת השראה לשחקנים הצעירים. גיליתי לגבי ההעברות האלה בערך ב-12:00, די וייד נכנס למתחם האימונים ושאל אותי אם ראיתי מה קרה. הוא חשב שאני מסתלבט עליו כשאמרתי שלו. הוא אמר שהוא עובר קבוצה וכך גיליתי על הכול. לא היה לי קשה להיפרד מווייד, אני רואה אותו כל הזמן. הוא חוזר הביתה, אני כבר מחכה לפגוש אותו. אנחנו נמשיך לראות אחד את השני כל הזמן, אז לך מכאן די וייד!".

על לארי נאנס ג'וניור אמר לברון: "אני מכיר את המשחק שלו, הוא יותר מרק שחקן הגנה. הוא שחקן שיכול לקלוע 15 זריקות במשחק אם הוא במומנטום טוב. הוא יוסיף לנו מהירות ואתלטיות. הוא הרבה יותר מרק שחקן הגנה". על השחקנים החדשים שלי: "זו העבודה שלי להכניס אותם לעניינים כמה שיותר מהר. אני אחראי לזה. אני מחכה לקבל את כולם לפה. כל הארבעה הם בחורים חכמים ואמור להיות כיף מאוד איתם". על אייזאה תומאס הרחיב לברון ואמר: "אני רוצה שהוא יחזור לעצמו ויהיה בריא. להיות בחוץ במשך שבעה חודשים זה קשה מאוד לכולם. אני מאחל לו רק טוב בל.א. עכשיו ובעתיד".

מאמן הקאבס טיירון לו הוסיף: "זה יום עצוב, אבל זה הכדורסל וכך הוא מתנהל. זה לא רק השחקנים שעזבו, אלה המאמנים והשחקנים שנשארו כאן שלא התאימו עדיין. אני לא יודע מה הסיבה, אבל זה חלק מהמשחק". כשנשאל לגבי הרוטציה ואיך השחקנים החדשים ישולבו אמר המאמן: "זה תלוי במאץ' אפים, במיוחד עד שקווין לאב יחזור אנחנו לא ממש יודעים. אבל אני יכול לראות את ג'יי אר סמית' ורודני הוד משחקים ביחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully