וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב מחו נגד גוטליב, רפואה: "הוא נכס"

האדומים ניצחו 0:3 את עירוני נשר, אבל האוהדים תלו שלט עם הכיתוב "גוטליב החוצה" וכמה מהם הגיעו לקלל אותו מחוץ לחדרי ההלבשה. רפואה: "הפער לא יבלבל אותנו, נמשיך לתת הכול"

אוהדי הפועל תל אביב עם שלט נגד אדי גוטליב. מגד גוזני
השלט נגד גוטליב/מגד גוזני

הפועל תל אביב השיגה היום (שישי) ניצחון ליגה שני ברציפות עם 0:3 ביתי, במשחק שנערך באצטדיון רמת גן, מול עירוני נשר האחרונה. בעקבות הניצחון שיפרו האדומים את מאזנם ל-45 נקודות, תשע יותר מבית"ר תל אביב רמלה השלישית. במהלך המשחק נתלה שלט נגד בלם הקבוצה אדי גוטליב. בסיום המשחק הגיע קומץ אוהדים לאזור שמחוץ לחדרי ההלבשה והחלו לצעוק "גוטליב לא יהיה בהפועל", "לא יקום ולא יהיה", "לא ניתן לכם שקט אם הוא יישאר".

עוד בנושא:
הפועל תל אביב ניצחה 0:3 את עירוני נשר

אחרי המשחק אמר קובי רפואה על אדי גוטליב: "פגשתי המון אנשים חזקים בחיים, אני חושב שאדי גוטליב, בכל המשחקים שהוא שיחק וכשהקהל היה נגדו, הוא היה אחד הטובים במגרש. הוא שחקן טוב ונכס להפועל תל אביב. המטרה שלי היא להשאיר אותו פה ואני מקווה שזה מה שיקרה".

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. מגד גוזני
מרוצה מהניצחון. רפואה/מגד גוזני

קובי רפואה הוסיף על המשחק: "לגיטימי שנרגענו אחרי ה-0:3. פתחנו טוב את המשחק ולחצנו אותם מהדקה הראשונה. זה מה שתכננו ועשינו. אחרי שאתה מוביל 0:3 אלה שחקני כדורגל שאתה כבר מרגיש ביטחון. במחצית עשיתי כל מה שאפשר היה לעשות כדי להגדיל את התוצאה. אבל אנחנו ממשיכים הלאה וכבר חושבים על המשחק הבא, זה מה שהפועל צריכה לעשות. הפער לא יבלבל אותי, יש עוד 45 נקודות בקופה והרבה משחקים. אני לא אתן לדברים האלה לבלבל אותי, את המועדון או את השחקנים. אני יודע שכולם חושבים שכבר עלינו ליגה, אבל אנחנו נמשיך לתת הכול בכל שבוע עד הסוף. לא אתן לדברים האלה להפריע לנו. אתם כל הזמן מתעסקים ביריבות שלנו, זה לא מעניין אותנו. אנחנו מועדון ענק בכדורגל הישראלי, הקבוצות האחרות לא מעניינות אותנו. זה רוצה לעלות, זה לא רוצה לעלות. אני לא מתעסק בזה וזה לא מעניין אותי בכלל.

"אני לא מסתכל על העונה הבאה, אלא רק בעונה הקרובה. אותי מעניין רק לעלות ליגה. הפועל תל אביב עברה משבר גדול בשנים האחרונות והיא צריכה לעלות ליגה. זו המטרה ובזה אנחנו מתעסקים. אני מבין ויודע שבכל משחק רוצים שנתן הצגה, זה גם מה שאני רוצה. לפעמים זה מצליח ולפעמים לא. קורים דברים במשחק. הפועל תל אביב צריכה לעלות במוח וכוח, ברור שאני רוצה כדורגל אטרקטיבי ויפה וזה קרה בכל קבוצה שבה אימנתי. מה יהיה בעונה הבאה? אני לא מתעסק בזה". על פייסל מוליץ': "בינואר אין מבחר גדול ולהביא שחקנים מבחוץ זה הימור. בינתיים הוא עושה את העבודה כמו שצריך. בשביל זה הבאנו אותו, בשביל זה החלוצים פה כדי לעבוד ולהבקיע שערים. הוא לא צריך לקבל על זה בונוס. כמובן שאני מרוצה ממנו מאוד. גם למוטי ברשצקי היה משחק טוב היום, הוא עדיין ילד וצריך לעודד אותו ולדבר איתו. טוב שהוא עשה משחק טוב".

על המצב שלו בהפועל תל אביב אמר רפואה: "אין מאמן שלא רוצה לאמן את הפועל תל אביב, היא אימפריה בכדורגל הישראלי. הקבוצה עוד לא עלתה ליגה ואם חלילה יקרו דברים בדרך? אני לא מתעסק בעונה הבאה, יש זמן לזה. כשיגיע הזמן, אנחנו נדבר ונראה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully