וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון הבא בתור? מג'יק: "הטריידים מאפשרים לנו לעשות את הצעד הבא"

אחרי שנפטר מהחוזה הכבד של ג'ורדן קלארקסון, נשיא הלייקרס רמז שקבוצתו תנסה לצרף כוכבי על בקיץ: "השורה התחתונה היא שאנחנו לא בפלייאוף ואני לא מרוצה". גם פול ג'ורג' מועמד להצטרף

לברון ג'יימס עם מג'יק ג'ונסון, אולסטאר 2017. GettyImages
בעונה הבאה הם ישתפו פעולה? לברון ומג'יק/GettyImages

ההשתוללות של קליבלנד בשעות האחרונות של חלון הטריידים גנבה את מירב תשומת הלב, אך ייתכן שהמרוויחה הגדולה מכל הסיפור הזה היא לוס אנג'לס לייקרס. הקבוצה של מג'יק ג'ונסון חסכה 70 מיליון דולר בתקרת השכר שלה אחרי ששלחה לקליבלנד את ג'ורדן קלארקסון (עם חוזה של 26.9 מיליון דולר לשנתיים) וולארי נאנס תמורת אייזאה תומאס (חוזה של 6.2 מיליון דולר בלבד).

ג'ונסון, כוכב העבר האגדי וכיום הנשיא של הלייקרס, דיבר על העסקאות של קבוצתו ולא הסתיר את העובדה שהלייקרס ינסו כעת לצרף בקיץ שני כוכבי על שמסיימים חוזה כאשר מי שמוזכרים כמועמדים להגיע לעיר המלאכים הם לברון ג'יימס ופול ג'ורג' - שניהם יהיו שחקנים חופשיים בתום העונה.

עוד בנושא:

אייזאה תומאס "זועם" על הקאבס, בקליבלנד בטוחים: זה אקורד הסיום של לברון
חלון הטריידים נסגר: אייזאה תומאס עבר ללייקרס, וייד נשלח למיאמי
לברון ג'יימס נפרד שוב מדוויין ווייד: "אני שמח, ככה זה צריך להיות"

ג'ורדן קלארקסון, לוס אנג'לס לייקרס. AP
פינה הרבה מקום בתקרת השכר. ג'ורדן קלארקסון/AP

"לא הייתי מבצע את המהלך הזה אם לא היה לי ביטחון במה שאנחנו עושים", אמר מג'יק, והוסיף: "כעת אנחנו צריכים לעשות את הצעד הבא. אני אוהב את הסגל שלנו, אני אוהב איך שג'וליוס רנדל משחק אבל שוב, לא משנה עד כמה טוב אנחנו נשחק, אנחנו לא בפלייאוף ולא אחת משמונה הקבוצות החזקות במערב. זו השורה התחתונה ואני לא רוצה להישאר בעמדה הזו. אני רוצה שנהיה בפלייאוף והדרך היחידה לעשות את זה היא להוסיף לסגל שחקנים חדשים. המהלך שעשינו יאפשר לנו בתקווה לעשות את הצעד הבא".

ומה לגבי אייזאה תומאס? מג'יק שיבח את הרכז אך לא הכחיש את העובדה שמקומו בחמישייה לא מובטח וכשלונזו בול יחזור מהפציעה שלו תומאס צפוי לרדת לספסל. "לא מדובר פה על חמישייה, מדובר בכמה דקות אתה מקבל. הוא יקבל הרבה דקות", אמר מג'יק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully