וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזאה תומאס "זועם" על הקאבס, בקליבלנד בטוחים: זה אקורד הסיום של לברון

ב-NBA מתקשים לעכל את מתיחת הפנים הקיצונית של הקאבס: מקורבי הרכז שהועבר ללייקרס טוענים שהועברו לו מסרים סותרים, הפרשנים משוכנעים ש"לברון לא מרוצה", והג'נרל מנג'ר מנסה לתת הסברים

אייזאה תומאס עם לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
מסלול קריירה חסר תקדים. אייזאה תומאס עם לברון/AP

מתיחת הפנים של קליבלנד ביום הטריידים האחרון מסעיר את ה-NBA. בתוך פחות משעה החליפו הקאבס חצי מהסגל, אבל כמובן שהטרייד המעניין מכולם הוא זה ששלח את אייזאה תומאס ללייקרס אחרי שהספיק לרשום 15 הופעות בלבד במדי הקאבס.

ב-ESPN בדקו ומצאו שתומאס הוא השחקן הראשון בתולדות הליגה שהיה אולסטאר יותר מפעם אחת והועבר בטרייד לא פחות מארבע פעמים בקריירה. אין ספק שגם הפעם, בדיוק כמו לפני חודשים ספורים כשעבר מבוסטון לקליבלנד תמורת קיירי אירווינג, תומאס היה מופתע. ביממה האחרונה דאג תומאס להבהיר ש"עייפתי מלעבור בטריידים" והצהיר כי הוא מעוניין להישאר בקליבלנד, למרות שהיכולת שהציג במדיה הייתה דלה למדי וגם מעמדו החברתי בקבוצה לא היה טוב במיוחד.

ובכל זאת, הוא שוב מצא את עצמו בקבוצה אחרת. "היו לי רק 15 משחקים בקליבלנד, ובכל זאת זו חוויה שאני שמח שחוויתי", צייץ תומאס הבוקר בתגובה לאירועים המסעירים. "תודה לקליבלנד על שנתנה לי את ההזדמנות לחזור לשחק העונה, תבורכו וניפגש בצד השני. המרתון נמשך".

עוד בנושא

חלון הטריידים נסגר: אייזאה תומאס עבר ללייקרס, וייד נשלח למיאמי
לברון ג'יימס נפרד שוב מדוויין ווייד: "אני שמח, ככה זה צריך להיות"
כל הממים מהשעות הסוערות שלפני סגירת חלון הטריידים ב-NBA

יחד עם זאת, גם המסר המפויס הזה רחוק מלהסגיר את תחושותיו של תומאס בנוגע לקדנציה הקצרה והלא מוצלחת בקליבלנד. סוכנו של תומאס התראיין אמש לכלי תקשורת מקומיים ואמר ש"הוא ולברון ג'יימס זה שידוך שפשוט לא עבד, זה ברור לכולם. אייזאה עבד קשה מדי כדי לחזור לכושר משחק בשביל שלא יקבל כדורים. זו קבוצה של לברון, והכדור עבר כמעט אך ורק דרכו. יכול להיות שיהיה לאייזאה טוב יותר בלייקרס". בדיווח אף נטען כי אייזאה "זועם" על האופן שבו הדברים התפתחות בקליבלנד.

אבל גם בלייקרס כלל לא בטוח שתומאס ימצא את מבוקשו. בארה"ב תהו בשעות האחרונות האם צירופו של אייזאה תומאס ידחק את הרוקי המדובר לונזו בול לספסל, אבל מג'יק ג'ונסון הבהיר: "לונזו הרכז הפותח שלנו. גם ההגעה של אייזאה לא תשנה את זה". ייתכן שלוק וולטון ינסה לשחק עם שניהם יחד, אם כי ספק אם זה יהיה פתרון לטווח ארוך לאור העובדה ששניהם לא גבוהים או פיזיים במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לונזו בול, לוס אנג'לס לייקרס. AP
איך אבא לוואר יגיב? לונזו בול/AP

ובינתיים, בקליבלנד מנסים לעכל את הסגל החדש שנבנה לו לפתע באמצע חודש פברואר. המטרה המיידית של הקאבס הייתה להצעיר את הסגל המזדקן ולשפר במעט את ההגנה החלשה, והיא עמדה במטרות באופן חלקי. שלושה מהשחקנים שצורפו - רודני הוד, ג'ורדן קלרקסון ולארי נאנס - הם בני 25 - אבל ספק אם יביאו בשורה בהגנה. בכל מקרה, כלי התקשורת בקליבלנד העריכו כי ההתפתחויות אמש המחישו כי לקאבס אין ספק שפניו של לברון ג'יימס לקבוצה אחרת בקיץ.

"זה היום בו דרכיהן של לברון וקליבלנד נפרדו סופית", נכתב ב-Cleveland.com. "נכון, לברון עודכן ברוב המהלכים, אבל עדיין לקחו לו את חברו הטוב ביותר (דווין וייד) ועדיין החלו להצעיר את הסגל לקראת השנים הבאות, מתוך הנחה שהוא לא יהיה חלק מהקבוצה".

הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן טען ש"אנחנו נרגשים מאוד מהחבר'ה שצירפנו. הולכת להיות לנו קבוצה הרבה יותר אנרגטית עכשיו, ואני מקווה שההנאה תחזור, גם עבור הקהל וגם עבור השחקנים". הוא הוסיף ש"הקבוצה הייתה כל כך מרוקנת מאנרגיות, שהרגשתי שאנחנו בצעדה איטית לעבר המוות. זה לא משהו שאני רוצה להיות חלק ממנו".

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
הערב בו נחתמה סופית הקדנציה בקליבלנד? לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully