וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "התוסף הזה נותן לך רעננות בדקות האחרונות"

9.2.2018 / 8:27

שחקן בכדורגל הישראלי התייחס לתוסף שבגללו הסתבך בלם באר שבע שיר צדק: "האקסטרים שוק נותן לך בוסט אדיר של אנרגיה". מאז הפרשה שנחשפה בוואלה! ספורט, במועדון הפסיקו לתת תוספים לשחקנים

שיר צדק, הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
פרשה שעדיין מסעירה את הכדורגל הישראלי. שיר צדק/יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע עדיין לא נרגעו מפרשת שיר צדק והחומר האסור ואחרי ששחררו הודעה שלפיה השחקן קיבל סבל מפגם בייצור, שחקנים בכדורגל הישראלי התייחסו לסיפור הזה שדי מסעיר את רחוב הכדורגל.

"זה נותן לך אוויר ורעננות בדקות האחרונות", כך מעיד שחקן בכדורגל הישראלי על ה"אקסטרים שוק", התוסף שבתוכו היה הרכיב האסור בדמו של שיר צדק. לטענת אותו שחקן, שחקנים רבים מקבוצות שונות גם בליגת העל היו נוטלים ואולי עדיין משתמשים בתוסף הזה, כאשר הידיעה שדווקא בתוסף זה נמצא רכיב אסור הפתיעה שחקנים רבים.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הודיעה רשמית: "שיר צדק נפל קורבן לטעות בייצור"
חשיפת וואלה! ספורט מדצמבר 2017: שיר צדק נפל קורבן לטעות בייצור

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. אדריאן הרבשטיין
מתמודדת עם פרשה לא פשוטה. אלונה ברקת/אדריאן הרבשטיין

"בעבר התחילו פה עם הגטורייד שמחזיר מלחים ועכשיו מתעסקים עם האקסטרים שוק. זה נותן לך בוסט אדיר של אנרגיה ואוויר לדקות המכריעות. שותים חצי בקבוק לפני החימום ואת החצי השני לפני המשחק" הסביר אותו שחקן ישראלי.

בבאר שבע כמובן היו מודעים לעובדות שנחשפו לפני חודשיים בוואלה! ספורט וקיבלו אתמול אישור רשמי של המועדון. מאז הפרשה במועדון הפסיקו כלל עם כל נושא התוספים. צדק עצמו יחזור לאימונים באפריל אך בסביבתו מעידים שהוא מותש מאוד מכל מה שעבר העונה ומקווה כעת לשים את הפרשה מאחוריו ולהתרכז בחזרה למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully