וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס נפרד מדוויין ווייד: "שמח, ככה זה צריך להיות"

פלאש חזר למיאמי, כוכב קליבלנד פרסם פוסט מפתיע משהו: "אוהב אותך". וגם: כל השחקנים שהגיעו ועזבו את סגנית האלופה, פינוי השכר של הלייקרס והממים מהשעות הסוערות בליגה הטובה בעולם

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, דוויין וייד. AP
סופה של תקופה. וייד ולברון/AP

קליבלנד הדהימה את עולם ה-NBA הערב (חמישי), כשחיכתה עד השעות האחרונות של סגירת חלון הטריידים כדי להפוך פחות או יותר חצי קבוצה. הנה תקציר האירועים:

הגיעו: רודני הוד, ג'ורדן קלרקסון, לארי נאנס, ג'ורג' היל, בחירת סיבוב שני.

עזבו: אייזאה תומאס, דוויין וייד, צ'אנינג פריי, אימאן שאמפרט, ג'יי קראודר, בחירת סיבוב ראשון.

על פי דיווחים, ראשי הקאבס דיברו עם לברון ג'יימס לפני המשחק מול מינסוטה אמש, ועדכנו אותו בכך שיש להם מספר מהלכים בקנה. הג'נרל מנג'רל קובי אלטמן אף פנה לכוכב שלו לפני הטרייד שהחזיר את דוויין וייד למיאמי וקיבל את אישורו. כשהבין שדקות המשחק שלו יתמעטו בשל המהלכים האחרונים, קיבל "פלאש" את האפשרות לשוב להיט והביע את רצונו. ג'יימס נפרד מחברו הטוב עם פוסט מפתיע משהו באינסטגרם: "באמת שמח עבור אח שלי דוויין וייד, ככה זה צריך להיות. אוהב אותך אחי!"

אשתו של וייד, גבריאל יוניון, שמחה לשוב לפלורידה:

לא רק וייד עזב את סגנית האלופה אחרי מספר חודשים. בכך הגיעה לסיומה קדנציה קצרה במיוחד גם של תומאס, אליה הועבר בקיץ במסגרת הטרייד על קיירי אירווינג. ב-15 משחקים בהם שותף העונה, העמיד תומאס ממוצעים רעים של 14.7 נקודות (36 אחוז מהשדה) ו-4.5 אסיסטים למשחק. "אני לא רוצה לעבור בטרייד", אמר לאחר ניצחון הקאבס על מינסוטה, "אני עייף מטריידים. אני רוצה להיות כאן".

אלא שזה לא עזר לו. תומאס הציג הגנה רעה מאוד מאז חזר מהפציעה, וכשהיה על הפרקט למשך 25 דקות או יותר למשחק, ספגו הקאבס 118.6 נקודות בממוצע - יותר גרוע מכל שחקן אחר של הקבוצה ב-25 השנים האחרונות. איתו, עמד המאזן של סגנית האלופה על שבעה ניצחונות לצד שמונה הפסדים.

"ג'ורדן ולארי מוסיפים אתלטיות, אנרגיה וגובה בשני צידי המגרש", אמר אלטמן. "הטרייד הזה ממשיך להוכיח את המחויבות שלנו להשקיע בסגל, גם במחשבה על ההווה וגם על העתיד". על שני השחקנים שעזבו אמר ה-GM: "צ'אנינג הוא אלוף, מקצוען אמיתי ואדם מצוין. לאייזאה היה מסע מאתגר וקשה בשנה האחרונה והוא עבד קשה בצורה בלתי רגילה כדי לחזור. הוא מתחרה אמיתי וזה יעזור לו בהמשך".

בנוסף לעסקאות שביצעה כעת, קליבלנד פינתה מקום לשני שחקנים נוספים בסגל שלה, והיא תמתין כעת לשחקנים הוותיקים שישוחררו מקבוצותיהם בשלושת השבועות הקרובים.

עבור הלייקרס, הסיבה העיקרית לטרייד היא כלכלית. כעת, לאחר שהעבירה את החוזה של קלרקסון (11.5 מיליון דולר העונה, 12.5 מיליון דולר בעונה הבאה, 13.4 מיליון דולר בעונה שלאחר מכן), יש לה מספיק כסף תחת תקרת השכר כדי לרדוף בקיץ הקרוב או בקיץ 2019 אחרי שני שחקני מקסימום - אולי לברון ופול ג'ורג', למשל, משום שהחוזים של תומאס ופריי, אותם ספגו, יגיעו לסיומם בקיץ הקרוב (כמו גם אלה הגדולים של ברוק לופז וקנטביוס קלדוול פופ).

עוד בנושא:

אייזאה תומאס עובר ללייקרס, דוויין וייד למיאמי

עוד באותו נושא

חי מחלון הטריידים: אייזאה תומאס עובר ללייקרס, וייד למיאמי

לכתבה המלאה

צ'אנינג פריי נפרד עם תגובה משעשעת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully