וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה את שאלקה, קאמבק וניצחון למרקו רויס

לבנדובסקי כבש במשחק בית 11 ברציפות (6), די סנטו השווה (29) אך מולר (36) העניק לבווארים 1:2, ויתרון 18 נקודות על לייפציג. הקשר חזר אחרי 259 יום, בטשואיי כבש ב-0:2 על המבורג

חלוץ באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי. רויטרס
לוהט. לבנדובסקי/רויטרס

המחזור ה-22 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם ה-0:2 של ר.ב. לייפציג מול אוגסבורג בדרך למקום השני. היום ניצחה באיירן מינכן 1:2 את שאלקה, בורוסיה דורטמונד קיבלה בחזרה את מרקו רויס ועלתה למקום השלישי עם 0:2 על המבורג, בעוד באייר לברקוזן הפסידה 2:0 בבית להרטה ברלין וירדה למקום הרביעי. איינטרכט פרנקפורט, ללא טאלב טואטחה שלא נכלל בסגל, ניצחה 2:4 את קלן האחרונה וגם הופנהיים גברה באותה תוצאה על מיינץ.

באיירן מינכן - שאלקה 1:2

הבווארים מטיילים לעוד אליפות ועושים את זה בצורה קלה מהרגיל. ארבעה ימים אחרי שהביסו 0:6 את פאדרבורן בגביע כדי לעלות לחצי הגמר, עשו את העבודה גם בליגה, אם כי הפעם זה הלך קשה יותר. רוברט לבנדובסקי כבש זה משחק בית 11 ברציפות, ובכך השווה שיא מועדון, כשדחק פנימה מקרוב כבר בדקה השישית, פרנקו די סנטו השווה בדקה ה-29, אול םהמילה האחרונה היתה שייכת לתומאס מולר (36), שניצל בישול של אריאן רובן כדי לכבוש מזווית קשה ולקבוע את תוצאת המשחק, הפער מר.ב. לייפציג שבמקום השני צמח בחזרה ל-18 נקודות.

שחקן באיירן מינכן תומאס מולר. רויטרס
שער ניצחון. מולר/רויטרס

ר.ב. לייפציג - אוגסבורג 0:2

הקבוצה של רלף האזנהוטל השיגה ניצחון ליגה שני ברציפות, דבר שלא עשתה מאז אוקטובר וטיפסה, לפחות עד המשחק של באייר לברקוזן, אל המקום השני עם 38 נקודות. אוגסבורג נותרה עם 31. בדקה ה-17 הצליחה ר.ב. לייפציג לכבוש. יוסוף פאולסן בעט מספרת יפה מתוך הרחבה, מרווין היץ הצליח להדוף את זה, אבל רק עד לדאיוט אופאמקנו, שהמשיך את זה פנימה וקבע 0:1. זה היה השער ה-100 של הקבוצה בבונדסליגה בעונה השנייה שלה בליגה הבכירה והשער הראשון של הבלם בן ה-19 בקריירה שלו. בדקה ה-70 כבשה המארחת את השני. נאבי קייטה בעט כדור חופשי מ-24 מטר, שפגע במרטין הינטראגר, שינה כיוון והלך פנימה, 0:2.

נאבי קייטה שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
נאבי קייטה חוגג/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - המבורג 0:2

מרקו רויס חזר לסגל המארחת לראשונה מאז גמר הגביע אשתקד (259 ימים) ואף פתח בהרכב עם סרט הקפטן על זרועו, כשדורטמונד השיגה ניצחון שני ברציפות וסופרת שבעה משחקי ליגה ללא הפסד. מישי בטשואיי הבלגי העלה את מאזנו לשלושה שערים בשני משחקים במדים הצהובים-שחורים, כשגלש ודחק מקרוב בדקה ה-48 את כדור הרוחב של כריסטיאן פוליסיץ'. מריו גצה, שהחליף את רויס, הקפיץ את השני בתוספת הזמן. דורטמונד במקום השלישי, המבורג המאכזבת נותרה במקום הלפני אחרון עם תשעה משחקים ללא ניצחון.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
קאמבק מרגש. מרקו רויס/רויטרס

באייר לברקוזן - הרטה ברלין 2:0

המסורת נמשכת: קבוצה שמתחילה את המחזור במקום השני פשוט לא מסוגלת לשמור עליו. הרטה ברלין השיגה ניצחון ראשון בביי ארינה מאז אוקטובר 2008 והורידה את לברקוזן למקום הרביעי. ולנטינו לזארו קיבל כדור בעמדת נבדל וכבש בדקה ה-43, כשלברקוזן לחצה במטרה להשיג את השוויון ונכנעה בצד השני לעקיצה של סלומון קאלו בדקה ה-58, אחרי טעות קשה של יונתן טה במרכז ההגנה.

ולנטינו לזארו שחקן הרטה ברלין. רויטרס
עשור חיכו בהרטה לניצחון הזה. ולנטינו לזארו/רויטרס

משחקים נוספים

איינטרכט פרנקפורט - פ.צ. קלן 2:4
לפרנקפורט: אנטה רביץ' (15), מרקו רוס (59), סימון פאלט (65), מריוס וולף (67). לקלן: סימון טרודה (57 בפנדל ו-74)

הופנהיים - מיינץ 2:4
להופנהיים: אדם סולואי (27 ו-74), אנדריי קרמאריץ' (67 ו-88). למיינץ: אמיל ברגרן (28 ו-80)

האנובר - פרייבורג 1:2
להאנובר: ולדמאר אנטון (28), פליקס קלאוס (54). לפרייבורג: מנואל גולדה (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully