וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: הפועל תל אביב נגד נשר, קטמון מול אחי נצרת

מוליכת הטבלה תנסה להשיג נקמה ספורטיבית בנועלת הטבלה ולשמור על פער בטוח מהמקום השלישי. קטמון תנסה לעצור את הרצף השלילי מול יריבה שנמצאת במשבר. הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה

אביחי ידין שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
ידין והפועל תל אביב לא יכולים להרשות לעצמם לאבד נקודות נגד נועלת הטבלה/קובי אליהו

המחזור ה-22 בליגה הלאומית ייצא לדרך ביום שישי עם חמישה משחקים. במוקד יעמוד הניסיון של הפועל תל אביב להגדיל את הפער מהקבוצות הדולקות אחריה, כשבמקביל הפועל קטמון תנסה להידבק למקום השני.

seperator

הפועל תל אביב - עירוני נשר (15:00)

מפגש קצוות באצטדיון רמת גן, שם האדומים יארחו בגלל עונש רדיוס. הפועל תל אביב פייבוריטית ברורה והיא תנסה להשיג שער מוקדם שייתן לה הרבה אוויר. נשר כבר השלימה עם הירידה לליגה א' והיא שחררה חלק גדול מהשחקנים שנחשבו לבכירים. בסיבוב הקודם - כולם זוכרים - זה הסתיים דווקא ב-1:2 לנשר, אחד משני הניצחונות הבודדים שלה העונה.

הפועל קטמון - אחי נצרת (15:00)

אחרי שהפסידה פעמיים ברציפות ואיבדה גובה, הפועל קטמון נחושה לחזור למסלול הניצחונות. אחי נצרת לעומתה, הפסידה ב-5 מ-6 המשחקים האחרונים שלה והחליפה את מאבק העלייה, במאבק על מקום בפלייאוף העליון. עבור שתי הקבוצות תיקו תהיה תוצאה לא טובה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ליאור זאדה, מאמן הפועל קטמון ירושלים. שלומי גבאי
שני הפסדים רצופים ושישה כדורים ברשת. מאמן קטמון, ליאור זדה/שלומי גבאי

הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה (15:00)

ניצחון של חדרה המפתיעה יכול להעלות אותה זמנית לפחות למקום הרביעי וזו בדיוק המשימה של ניסו אביטן ושחקניו. המאמן ועלי חטיב סיכמו על חוזה לעונה נוספת ובחדרה יש הרגשה טובה ואפטימית. אצל היריבה הדברים נראים אחרת לגמרי. שחרור של כמה שחקני מפתח בינואר הוכיח שהפועל פתח תקוה ויתרה על מאבק העלייה, אבל במלאבס יצטרכו להיזהר לא להיקלע למאבקי ההישרדות. כרגע הקבוצה של דני גולן מקדימה את הקו האדום ב-8 נקודות בלבד.

הפועל ניר רמת השרון - בית"ר תל אביב רמלה (15:00)

אחרי מתיחת הפנים שהיא עברה בינואר, בית"ר תל אביב רמלה התייצבה ולמשחק בשרון היא תגיע אחרי שני ניצחונות רצופים והתבססות בצמרת. רמת השרון נמצאת במשבר והפסידה בשלושת המשחקים האחרונים שלה. לפני שהם מסתבכים בתחתית, חיים שאבו והשחקנים שלו חייבים נקודות.

הפועל נצרת עילית - בני לוד (15:00)

משחק בין שתי קבוצות שמחזיקות ברצף של שני ניצחונות. החבורה של ירון הוכנבוים התקרבה למקום השמיני והיא תנסה לתת פוש עד סוף העונה כדי להיות בפלייאוף העליון. בני לוד התרחקה מהקו האדום ותנסה להמשיך במומנטום. נתון מעניין לקראת המשחק: 5 מ-6 המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully