וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא לוקומוטיב מוסקבה: "ב-2008 ויתרנו על ניימאר כי נראה לנו שברירי וצנום מדי"

ניקולאי נאומוב סיפר כי לפני כעשור הסקאוטים של המועדון המוסקבאי בחנו את מי שיהפוך לשחקן היקר בעולם, אך לא התרשמו ממנו: "התעוררו אצלנו המון ספקות לגביו והחלטנו להימנע מהעסקה"

one

נשיא לוקומוטיב מוסקבה לשעבר ניקולאי נאומוב חשף השבוע כי בשנת 2008 ויתרה הקבוצה הרוסית מיוזמתה על רכישתו של ניימאר. זאת כיוון שהסקאוטים של המועדון לא התרשמו מהנתונים הפיזיים של מי שיהפוך תשע שנים מאוחר יותר לשחקן היקר בעולם.

שמו של ניימאר עלה כמועמד לרכישה בלוקומוטיב כשהיה שחקן נוער של סנטוס, שנה לפני שעלה לקבוצה הבוגרת. בהקשר זה אמר נאומוב: "השם של ניימאר היה על השולחן. אני לא זוכר את הסכום המדויק. רצו עליו משהו כמו עשרה מיליון דולר. הסקאוטים שלנו ראו אותו, התלבטו לגביו, אבל בסוף התעוררו המון ספקות והחלטנו לוותר עליו".

עוד בנושא
גביע המלך: סביליה בגמר אחרי 0:2 ביתי על לגאנס ו-1:3 בסיכום
גביע אנגלי: טוטנהאם ניצחה 0:2 את ניופורט ועלתה לשמינית הגמר
ג'ורג'ו קייליני: "קונטה הוא כמו קצין, אתה יוצא מאימונים מת"

שחקן פריס סן ז'רמן, ניימאר. AP
"למה לשלם על בחור צעיר מיבשת אחרת?". ניימאר/AP

נאומוב המשיך ואמר: "הוא היה מאוד צעיר אז ולא ידענו אם יוכל להתאקלם ברוסיה. שנית, הוא היה בחור מאוד צנום ושברירי. לכן החלטנו שאנחנו מוותרים עליו. חשבנו לעצמנו, למה להוציא סכום כסף גדול על בחור צעיר מיבשת אחרת כשהיו שחקנים רוסים שנראו לנו בזמנו לא פחות טובים". לאחר שהרוסים ויתרו עליו, שיחק ניימאר ארבע שנים בקבוצה הבוגרת של סנטו וב-2013 עבר לברצלונה. ב-2017 עבר לפ.ס.ז' תמורת סכום של 222 מיליון יורו.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully