וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי ליניקר: "עם ליאונל מסי, לברצלונה יש 13 שחקנים על המגרש"

כדורגלן העבר של ברצלונה הפליג בשבחים לכוכב הקבוצה: "הוא הגדול בכל הזמנים. אם הוא היה משחק בנבחרת ספרד, היא הייתה זוכה בשלושה גביעים עולמיים ושלוש אליפויות אירופה"

one

מי ששמע את גארי ליניקר מדבר על ברצלונה וליאונל מסי בשנים האחרונות, יודע כמה חלוץ העבר והפרשן בהווה, מעריך את הארגנטינאי הפנטסטי. היום פורסם ראיון איתו בתקשורת הקטלאנית והוא שוב הפליג בשבחים.

ליניקר שיחק בברצלונה בשנים 1986-1989 והוא סיפר: "אני אוהב את ברצלונה, אני עדיין צופה במשחקים שלה, ארבעת הבנים שלי משוגעים על הקבוצה. השחקנים האהובים עליהם תמיד היו רונאלדיניו, צ'אבי, אינייסטה וביעקר מסי. ליאו הוא מעולם אחר".

אחר כך הוא התפנה לדבר על הכוכב ב-ה' הידיעה: "מסי עושה בכל משחק 4-5 מהלכים שאני לא עשיתי אפילו פעם אחת בקריירה שלי. הוא עושה דברים מדהימים. הוא הכדורגלן הטוב בכל הזמנים. לא חשבתי שאראה מישהו יותר טוב ממראדונה".

ליניקר הוסיף לשבח את מסי: "מה ההבדל בינו לבין מראדונה? המספרים. ובנוסף, ליאו נמצא יותר שנים בטופ. הוא שם כבר 12 שנה, זה פנומנלי. מראדונה אמנם זכה במונדיאל ומסי לא, אבל לליאו יש ארבעה גביעי ליגת האלופות ומראדונה לא זכה בתואר הזה. אפשר להתווכח, שניהם הגדולים בהיסטוריה מבחינתי, אבל ליאו קצת יותר".

האנגלי סיכם: "בזכות מסי זה נראה כאילו לברצלונה יש 13 שחקנים על המגרש. אם נבחרת ספרד הייתה שמה עליו את היד לפני שהוא שיחק בארגנטינה, היו לה אפילו יותר תארים. משהו כמו שלושה מונדיאלים ושלוש אליפויות אירופה".

גארי ליניקר במדי ברצלונה, 1989. GettyImages
ליניקר בימי ברצלונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully