וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת לשחקני באר שבע: "מאוכזבת מההתנהגות של חלק ממכם"

7.2.2018 / 12:57

הבעלים נקטה צעד לא שגרתי כשהגיעה לאסיפה של הקבוצה: "מבקשת ממכם לחזור לערכים שמייצגים את המועדון". ג'ון אוגו יעמוד לדין אחרי הצהריים, הערכה שייספוג עונש הרחקה משמעותי

צילום:שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

קשר הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, יעמוד היום לדין בהתאחדות לכדורגל בעקבות הכרטיס האדום שספג בהפסד 1:0 למכבי תל אביב ביום ראשון. ההערכה היא שהניגרי יספוג עונש הרחקה מכמה משחקים. דו"ח השיפוט החמור של לירן ליאני וצילומי הטלוויזיה, צפויים להביא את הדיינים להשית עונש כבד ובבאר שבע מבינים זאת.

בבאר שבע יטענו שאוגו התחרט מיד על המעשים שלו והביע זאת בפומבי, וכן שבמועדון החליטו לזמן אותו לוועדת משמעת פנימית ואין שום כוונה להקל ראש במעשים שלו. בבירת הנגב מקווים שההרחקה תהיה ממספר מינימלי של משחקים.

אחרי הדיון של אוגו, באר שבע תארח הערב (21:00, ספורט 5+לייב) את עירוני קרית שמונה למשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה. כזכור, אתמול אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט שבתקופה האחרונה שחקנים מעירים בתנועות ידיים ובצעקות תוך כדי משחק, דבר שגורם לאווירה לא טובה.

מי ששמה לב לדברים הללו היא הבעלים אלונה ברקת, שבצעד לא שגרתי הגיעה לאסיפה של הקבוצה אתמול. ברקת אמרה לשחקנים שהיא מאוכזבת מההתנהגות של חלק מהשחקנים ומצפה מכולם לחזור לערכים שמייצגים את המועדון.

עוד בנושא:

אליניב ברדה התחיל שיקום במחלקת לב בסורוקה
ג'ון אוגו התנצל בפני אוהדי באר שבע, וטען: "אני הטוב מכולם"
ג'ון אוגו לדין: "הוא נצמד אלי בצורה מאיימת וצעק 'fuck off'"

הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת. ברני ארדוב
לא אוהבת את הלך הרוח לאחרונה. ברקת/ברני ארדוב

הווינרים והלוזרים של משחק העונה 2.0: האזינו לפרק החדש של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully