וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מסי חושף את שמו של בנו הבא, נוקאאוט עצמי ב-MMA

כוכב ברצלונה בסרטון מרגש חודשיים לפני הלידה הצפויה, לוחם MMA ביצע תרגיל מתוחכם מדי. וגם: חולצת האימוג'ים הראשונה בכדורגל וקטטה אלימה במיוחד במשחק ראגבי בגאורגיה

צילום מסך

היורש הבא לבית מסי

ליאו מסי ואשתו אנטונלה מחכים בציפייה ללידת בנם השלישי בעוד כחודשיים, ולפחות על פי הסרטון שכוכב ברצלונה העלה לחשבון האינסטגרם שלו הלילה, נראה שליורש החדש שבדרך כבר יש שם - סירו מסי, שיהיה אחיהם של טיאגו ומתיאו.

לוחם ה-MMA שעשה נוקאאוט לעצמו

טימותי וודס ניסה לבצע תרגיל מתוחכם במהלך הקרב שלו מול טים קארון, שהסתיים דווקא בחבטה חזקה במצח של וודס, שנפל למזרון. בתחילה קארון לא הבין מה קרה והמשיך להכות את וודס, עד שהשופט עצר אותו והסב את תשומת ליבו לכך שיריבו מעולף, ואחרי דקות ארוכות של חרדה לכל הסובבים הוא חזר להכרה והתאושש.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עזרו לנו להכריע

"רק ה'שלונג' שלי עובד!"

שחקנה של רוזנבורג ונבחרת נורבגיה, פאל אנדרה הלאנד בן ה-28, סובל לאחרונה מפציעות הולכות וחוזרות שמונעות ממנו לשחק כדורגל באופן סדיר. בראיון שקיים לתקשורת המקומית בארצו, סיפר הלאנד, שהכניס את אשתו להריון לאחרונה, על הדבר היחיד שעובד אצלו: "שום דבר לא הולך לי לאחרונה. זה נראה שהדבר היחיד שפועל אצלי בגוף הוא ה'שלונג'! אני מקווה שאצא מזה בקרוב". לפחות הלאנד יוכל לצפות בעוד תשעה חודשים לילד נוסף.

שחקן רוזנבורג פול אנדרה הלאנד. GettyImages
נשאר אופטימי. הלאנד/GettyImages

חולצת האימוג'ים הראשונה בכדורגל

פורטאלסה, קבוצה מהליגה השנייה בקולומביה, הציגה מדים חדשניים, שכוללים עשרות אימוג'ים שונים. בקבוצה הסבירו את ההחלטה: "יש אצלנו חשיבות גבוהה לתקשורת עם הקהל. התייעצנו עם שכבות הגיל הצעירות יותר מבין האוהדים שלנו, והסכמנו שאנחנו רוצים שהמדים שלנו ייתנו להם משהו לדבר עליו".

נבחרת אנגליה פרסמה את המדים הרשמיים למונדיאל 2018

תודו שלא ציפיתם בתחילת הסרטון שזה מה שיקרה

כשמשחק ראגבי תמים בגאורגיה הופך לקרב איגרוף (החל מ-0:33)

הווינרים והלוזרים של משחק העונה 2.0: האזינו לפרק החדש של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully