וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ב"שפל חדש", לברון ג'יימס: "אני כאן עד סוף העונה"

הקאבס הוליכו ב-21 הפרש על אורלנדו אך הובסו 116:98. דיווח: לברון קילל שני אנשי צוות בחודש שעבר ואחראי להדלפה בנוגע לגולדן סטייט. אייזאה מבקר את את טיירון לו. הווריירס לא מודאגים

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
מה יהיה? לברון/AP

קליבלנד שקעה הלילה (בין שלישי לרביעי) לתהומות חדשים, כשהפכה יתרון בן 21 נקודות לתבוסה 116:98 בידי אורלנדו החלשה. בסיום, אישר לברון ג'יימס שיסיים את העונה בקאבס, ולא יסיר את הסעיף שמאפשר לו להטיל וטו על טריידים. "אני כאן לטווח הארוך", אמר, אם כי מיהר להוסיף: "אני כאן עד סוף העונה כרגע, כדי להבין איך אפשר להתחרות. לא הייתי יכול לעזוב את החברים שלי לקבוצה ככה. לא יכולתי לעשות את זה. השקענו יותר מדי ובסופו של דבר כולנו כאן ביחד. אני חייב את זה לחברים שלי לקבוצה להישאר עד סוף העונה ולראות איך זה יסתיים".

בצל הדברים הללו ועתידו של קינג ג'יימס, טען הג'נרל מנג'ר של אטלנטה טרוויס שלנק כי הדיווח לפיו לברון עשוי להיפגש עם גולדן סטייט בקיץ הודלף על ידי המחנה של הכוכב: "אופתע מאוד אם הוא יילך לגולדן סטייט. הוא מומחה בלהשתמש בתקשורת כדי להוציא את הסיפורים שהוא רוצה. אני חושב שזה הודלף על ידו או על ידי המחנה שלו".

בארצות הברית ממשיכים לעסוק בחילוקי הדעות של לברון עם ההנהלה, ובפרט עם הנשיא דן גילברט. "ג'יימס קילל לפחות שני אנשי הנהלה במהלך פגישה קבוצתית בסוף ינואר", נכתב ב"אתלטיק". לפי הדיווח, "הקאבס לא מקשיבים לעצות של לברון", שכללו בין היתר רצון לראות את קיירי אירווינג ממשיך, לפחות במחנה האימונים של הקיץ, תמיכה בהשארתו של דייויד גריפין וניסיון לגייס את ג'מאל קרופורד.

עוד בנושא:

אוקלהומה סיטי חגגה בגולדן סטייט, קליבלנד הושפלה במשחק משוגע
קריסטאפס פורזינגיס קרע את הרצועה הצולבת, עלול להיעדר שנה

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, דוויין וייד. AP
משהו חייב להשתנות. וייד ולברון/AP

כמה נורא היה ההפסד הזה? זו הפעם השלישית בלבד בעשר העונות האחרונות שקבוצה קולעת למעלה מ-40 נקודות ברבע (הקאבס קלעו 43 ברבע הראשון), וברבע אחר קולעת בכמות נקודות חד ספרתית (9 ברבע האחרון). "זה שפל חדש", הודה אחד משחקני סגנית האלופה ל-ESPN.

"זה סיכום העונה שלנו פחות או יותר", אמר לברון בסיום המשחק. "הרבה פעמים היו לנו יתרונות גדולים העונה ואיבדנו אותם מסיבה מסוימת. לא הצלחנו לעצור את כדור השלג כשהוא הפך למפולת".

אייזאה תומאס, שסיים עם 11 נקודות ב-3 מ-13 מהשדה, הוסיף: "כרגע, כשאנחנו נתקלים בקשיים, אנחנו נפרדים אחד מהשני. ככה זה נראה וככה זה מרגיש. שחקנים הולכים 1 על 1 בהתקפה, ובהגנה זה כל אחד למען עצמו. צריך לעשות משהו. אם נמשיך לשחק ככה, נמשיך להפסיד". הרכז שהגיע מבוסטון אף ביקר את טיירון לו, שעזב את המשחק בשל מחלה ואמר: "צריך לעשות התאמות במהלך משחקים. הם עשו את זה ואנחנו פשוט המשכנו אותו דבר. זו אחת הבעיות הכי גדולות שלנו העונה. קבוצות לא יאפשרו לנו להמשיך לקלוע ולעשות את אותם הדברים ברמה גבוהה, הן יבצעו התאמות וגם אנחנו צריכים".

דוויין וייד סיכם: "כרגע אין לנו את השמחה שאנחנו צריכים. זה מביך, זה מתסכל, זו אחת הפעמים היחידות שחוויתי משהו כזה בקריירה. זה די מדהים, איך שאנחנו מפסידים משחקים".

עוד באותו נושא

אוקלהומה סיטי חגגה בגולדן סטייט, קליבלנד הושפלה במשחק משוגע

לכתבה המלאה

והנה עוד קצת נתונים מהתקופה האיומה של קליבלנד:

לא רק הסגנית, גם האלופה הובסה הלילה: גולדן סטייט אכזבה באורקל ארנה, וחטפה 125:105 מאוקלהומה סיטי. כעת, עומד המאזן של הווריירס מול OKC ויוסטון על ניצחון בודד לעומת ארבעה הפסדים.

"זה קורה", אמר סטיב קר, שהפסיד בפעם השלישית בארבעת משחקיו האחרונים. "העונה כל כך ארוכה, זה מתבקש שיהיו תקופות קשות ואנחנו בתקופה קשה. אבל נהיה בסדר, נצא מזה. קיוויתי שכשנחזור הביתה זה ייתן לנו עוד אנרגיה וריכוז, אבל ברור שזה לא קרה".

סטפן קרי, שקלע 2 מ-9 ל-3 בדרך ל-21 נקודות, השמיע דברים דומים: "זו עונה ארוכה. אנחנו יודעים איך לנצח, איך לשחק, איך לעשות את הדברים הקטנים שמוציאים אותנו מתקופות קשות. אף אחד לא בפאניקה כרגע, אנחנו יודעים מי אנחנו ובסופו של דבר זה יתחבר".

מנגד, OKC קטעה רצף של ארבעה הפסדים עם אחת ההופעות המרשימות שלה העונה. "היינו צריכים להתמודד עם הפיזיות והקצב של הווריירס", אמר פול ג'ורג', שהיה נפלא עם 38 נקודות ו-6 חטיפות. "זה היה המפתח. היינו מוכנים לאינטנסיביות הזו".

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט מול שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר פול ג'ורג'. AP
האלופה לא נלחצת. דוראנט מול ג'ורג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully