וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפה קוטיניו: "אני משתף פעולה עם שחקנים איתם שיחקתי בפלייסטיישן"

הרכש של ברצלונה מתמוגג מהימים הראשונים בקבוצתו החדשה: "אינייסטה גאון, כבוד גדול לשחק עם מסי, הייתי בהלם ללמוד שהוא אדם אמיתי. סוארס עזר לי להתאקלם. הגעתי לפה כדי ללמוד"

one

פיליפה קוטיניו מתאקלם מיום ליום בברצלונה, והוא עדיין מתקשה לעכל את המעבר הגדול מליברפול לקאמפ נואו. "זו תחושה מדהימה כשאתה מביט בחדר ההלבשה ורואה את אנדרס אינייסטה, ליאונל מסי, לואיס סוארס, סרחיו בוסקטס וכל השאר", אמר.

"אלה שחקנים שראיתי בטלוויזיה או ששיחקתי איתם בפלייסטיישן, ועכשיו אני חולק איתם חדר הלבשה. זה מדהים עבורי", הוסיף הברזילאי, שהגיע לקבוצה הקטלאנית תמורת 160 מיליון יורו. "אנדרס הוא גאון, אני מקווה ללמוד ממנו הרבה. יש רק אינייסטה אחד".

על שיתוף הפעולה עם מסי אמר קוטיניו: "כמו כולם, חשבתי שהוא השחקן הטוב בעולם ועכשיו, לשחק איתו, זה כבוד פנטסטי. זו חוויה נהדרת לראות אותו באימונים ובמשחקים. הצורה בה הוא מסוגל לשנות משחק לא תיאמן. כאדם הוא מאוד רגוע, כמו כולם הוא קיבל אותי בצורה נפלאה, הייתי בהלם ללמוד שהוא אדם אמיתי".

עוד בנושא:

דייגו גודין: "לא אוכל לחייך בזמן הקרוב, אך אחזור למגרשים תוך ימים"
רשמית: קלרנס סיידורף מונה למאמן דפורטיבו לה קורוניה
אספניול תתלונן נגד פיקה וברצלונה. אומטיטי הותקף על רקע גזעני

שחקן ברצלונה פיליפה קוטיניו. רויטרס
נהנה מכל רגע. קוטיניו/רויטרס

ומה לגבי שיתוף הפעולה המחודש עם לואיס סוארס? "הכרתי אותו למשך תקופה, שיחקנו באנגליה ותמיד היינו שם ביחד. דיברתי איתו הרבה לפני שהגעתי והוא עזר לי להתאקלם. הוא שחקן יוצא דופן, תמיד מבקיע, לוחץ את היריב, נלחם על הכדור. כוכב אמיתי".

כעת, המטרות של קוטיניו הן להשתלב בין שלל הכוכבים הללו, ולהוכיח שהוא ראוי להיות חלק מברצלונה. "תמיד אמרתי שאני רוצה לעבוד קשה כדי להתפתח, ללמוד ולהשתפר", אמר. "אני אוהב כדורגל ואנסה לעזור לקבוצה לנצח. הגעתי כדי ללמוד ולתרום עם סגנון המשחק שלי, כדי לנסות וליצור היסטוריה משלי וללמוד מהשחקנים הנפלאים הללו. אני חולם לשמח את האוהדים ולזכות כאן בתארים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הווינרים והלוזרים של משחק העונה 2.0: האזינו לפרק החדש של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully