וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן טיילה לחצי הגמר, קאמבק ענק לבאייר לברקוזן

קומאן (19), לבנדובסקי (25), קימיש (42), טוליסו (55) ורובן (86 ו-89) כבשו וסידרו לבווארים ניצחון קל מאוד בפאדרבורן. לברקוזן חזרה מ-2:0 ל-2:4 מול ורדר ברמן אחרי הארכה

יוזואה קימיש (מימין) עם ארתורו וידאל שחקני באיירן מינכן. רויטרס
קימיש ו-וידאל חוגגים/רויטרס

רבע גמר הגביע הגרמני נפתח הערב (שלישי) עם שני משחקים. במשחק הראשון הצליחה באיירן מינכן להביס 0:6 את פאדרבורן מהליגה השלישית. לאחר מכן הצליחה באייר לברקוזן לחזור מפיגור 2:0 ל-2:4 אחרי הארכה מול ורדר ברמן.

פאדרבורן - באיירן מינכן 6:0

חלום הטרבל של באיירן מינכן עדיין חי וקיים. את האליפות היא תיקח, אלא אם יקרה משהו חסר כל היגיון, בליגת האלופות היא נמצאת בשמינית הגמר ועכשיו היא גם בחצי גמר הגביע. פאדרבורן מהליגה השלישית לא ממש היוותה יריבה מהרגע הראשון ועד הסיום, אבל יכולה להתעודד מקמפיין מרשים והגעה עד לרבע הגמר.

השער הראשון הגיע בדקה ה-19, אריאן רובן ניסה לבעוט ממצב נוח מאוד עם רגל ימין החלשה שלו, זה היה רע מאוד, אבל למזלו קינגסלי קומאן היה שם כדי להמשיך מקרוב פנימה את ה-0:1. בדקה ה-25 קיבלנו את השער השני כשהפעם קומאן היה בתפקיד המבשל. הצרפתי הצעיר שלח כדור עומק יפה לרוברט לבנדובסקי, שבעט מקרוב לחיבורים וקבע 0:2. באיירן הצליחה לכבוש את השער השלישי עוד לפני הירידה למחצית בדקה ה-42 כשיוזואה קימיש בעט מקרוב פנימה אחרי מסירת עומק של מאטס הומלס. בדקה ה-55 הצליחה באיירן לכבוש את הרביעי כשחאמס רודריגס הגביה קרן משמאל וקורנטן טוליסו נגח פנימה את ה-0:4. אריאן רובן הוסיף צמד כשכבש שער די טיפוסי בדקה ה-86 עם רגל שמאל לחיבורים מ-16 מטר כדי לקבוע 0:5 ובדקה ה-89 מול שער ריק אחרי מסירת רוחב של פרנק ריברי. ההולנדי הוותיק כבש שער ראשון בגביע הגרמני אחרי 1,361 ימים. השער הקודם שלו היה בגמר 2014.

יוליאן בראנדט שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
בראנדט ולברקוזן עם קאמבק ענק/GettyImages

באייר לברקוזן - ורדר ברמן 2:4 (אחרי הארכה)

איזה משחק נהדר ודרמה גדולה קיבלנו בביי ארנה. הקבוצה של הייקו הרליך, שנמצאת בעונה מצוינת בליגה המקומית, הצליחה להבטיח גם את מקומה בחצי גמר הגביע. ורדר ברמן, שהובילה 0:2 אחרי שמונה דקות בלבד, תישאר עם מאבקי ההישרדות בליגה ועם שיברון לב.

כאמור, ורדר ברמן פתחה בטירוף. בדקה הרביעית הכשיל יונתן טה את מקס קרוזה ברחבה. קרוזה עצמו בעט את הפנדל וקבע 0:1. ארבע דקות חלפו והירוקים מצאו כבר את השני. הפעם קרוזה היה בתפקיד המבשל עם כדור לארון יוהאנסון, שבעט פנימה והימם את הביי ארנה. לברקוזן לא הורידה את הראש, המשיכה להילחם ובאה על שכרה. יוליאן בראנדט כבש מול שער ריק אחרי מהלך אישי של דומיניק קוהר בדקה ה-31 והשלים צמד עם שער יפהפה אחרי מסירה של לארס בנדר בדקה ה-55, 2:2. התוצאה החזיקה מעמד עד הדקה ה-90 והמשחק נכנס להארכה. קארים בלארבי נכנס בדקה ה-108 במקום קוהר והחזיר עם שער אחרי שלוש דקות בלבד. לאון ביילי הקפיץ כדור חופשי לרחבה, לוקאס אלאריו המחליף הוריד יפה עם הראש לבלארבי שבעט מקרוב פנימה את ה-2:3 והשלים קאמבק. בלארבי בישל את הרביעי בדקה ה-119 כשהעביר כדור רוחב לקאי האברץ, שהמשיך מקרוב פנימה את ה-2:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully