וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד קלטינס: "לא נהיה שאננים, רוצים לכבוש את היעד שלנו"

6.2.2018 / 21:04

קשר בית"ר ירושלים היה מרוצה אחרי ה-0:2 מול הפועל כפר סבא במשחק הראשון ברבע גמר הגביע. בן זקן: "לא משחק גדול שלנו, תמיד קשה מול הקבוצות מהלאומית". ז'וטאוטאס: "זה לא גמור"

דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים מול עוז פרץ שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
קלטינס ובית"ר לא התקשו יותר מדי/מגד גוזני

בית"ר ירושלים עשתה הערב (שלישי) צעד משמעותי לקראת העלייה לחצי גמר גביע המדינה. הקבוצה של בני בן זקן ניצחה 0:2 בחוץ את הפועל כפר סבא במשחק הראשון מבין שניים כשהגומלין ייערך ב-28 בפברואר בטדי. אנתוני וארן, שכבש את השער הראשון בדקה ה-42 (שער עצמי של מיקי יאזו בדקה ה-60 היה השני) ונמצא בכושר מצוין, הוחלף בפתיחת המחצית השנייה. החלוץ הצרפתי סבל מכאבי גב עוד לפני המשחק בשל עומס באזור. הוא ינוח יום-יומיים וייבדק, בקבוצה לא חוששים יותר מדי.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 נינוח במיוחד את הפועל כפר סבא

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר: "לא משחק גדול שלנו, במשחק כזה הוצאנו 0:2 במגרש לא פשוט. כפר סבא קבוצה טובה מאוד, אנחנו מרוצים מהתוצאה וניפגש בגומלין. לא נעלה בהרכב משני, תמיד קשה בגביע וראינו את זה גם היום. אנחנו שמחים מאוד על היתרון אבל זוכרים שיש עדיין את הגומלין. שואלים אותי על הקללות של הקהל בפעם המי יודע כמה, אנחנו מתעסקים בכדורגל ונמשיך כך. אני מדבר פה מקצועית, כל נושא אחר זה במקום אחר. סילבסטר נכנס טוב למשחק, הוא בחור חכם, שחקן טוב והראה את הפוטנציאל שלו. נכניס אותו לאט לאט, מאימון לאימון הוא נראה טוב יותר". על בניון: "אני מאחל לו רק הצלחה ואני אוהב אותו מאוד, שמחתי בשבילו".

קשר בית"ר דוד קלטינס: "כולנו ידענו שכפר סבא קבוצה מאומנת שנמצאת בצמרת הלאומית. ציפינו למשחק קשה, אבל אני שמח שעשינו תוצאה טובה. אני בטוח שלא נקל ראש בגומלין, היו דברים מעולם. אסור לבוא שאננים, אני מקווה שיהיה משחק טוב גם בטדי. אנחנו חייבים לכבוש את היעד שלנו. המקום שלי בהרכב אף פעם לא בטוח, אבל זה בריא ויש תחרות על המקומות בהרכב". על הפועל אשקלון: "אשקלון תמיד משחקת נגדנו עם אנרגיות, יהיה משחק לא קל".

מאמן הפועל כפר סבא ריימונדאס ז'וטאוטאס אמר: "זה לא גמור, יש לנו עוד משחק בירושלים. אני מאמין שיהיה בסדר, הכי חשוב זה המשחק הקרוב מול הפועל עפולה. השחקנים שיחקו טוב מאוד, נתנו את כל הנשמה שלהם. אני מאמין שלאט לאט נשתפר ויהיה בסדר. תודה לכולם שרצו שאחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully