וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

60 שנה לאסון מינכן: "ההרוגים יהיו לנצח חלק מההיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד"

אלפי אוהדים, שחקנים ומאמנים בעבר ובהווה השתתפו בטקס מרגש לזכרם של "תינוקות באזבי". חואן מאטה: "הקורבנות לא יישכחו לעולם". הקפטן מייקל קאריק: "זה היה טקס עוצמתי, יפה ומרגש"

אוהדי מנצ'סטר יונייטד בטקס לזכר הרוגי אסון מינכן. רויטרס
אוהדים שבאו לחלוק כבוד/רויטרס

אלפי אוהדי מנצ'סטר יונייטד השתתפו היום בטקס לציון 60 שנה לאסון מינכן, האסון האווירי שהתרחש ב-6 בפברואר 1958 בו נהרגו שמונה משחקני הקבוצה ושלושה אנשי צוות של השדים האדומים. האסון אירע כשהקבוצה הייתה בדרכה לבריטניה אחרי משחק במסגרת גביע אירופה בבלגרד.

השחקנים שנהרגו כונו "תינוקות באזבי", על שם המאמן האגדי מאט באזבי שגידל וטיפח אותם. באזבי עצמו נפצע בהתרסקות אך שרד אותה והמשיך בקריירת אימון מפוארת. עד מותו בשנת 1994 חש באזבי אשמה על מות שחקניו בהתרסקות המטוס. היום במהלך הטקס, בדיוק בשעה 15:04 שעון בריטניה, המועד המדויק בו אירעה ההתרסקות ערכו המשתתפים דקת דומיה.

אסון מהציין את אסון מינכן בו נספו שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"חלק מההיסטוריה של יונייטד"/רויטרס

באירוע השתתפו שחקני הקבוצה בעבר ובהווה וכן המאמנים סר אלכס פרגוסון וז'וזה מוריניו. קשר השדים האדומים חואן מאטה התייחס לאסון בבלוג אישי וכתב: "הקורבנות לעולם לא יישכחו. הם יהיו לעד חלק מההיסטוריה של המועדון. הנחישות והלהט שבא המועדון פועל להנציח את הנספים ראויה אף היא לציון מיוחד". הקפטן הנוכחי מייקל קאריק סיכם: "זה היה טקס עוצמתי, יפה ומרגש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מוריניו בטקס

באזבי עם שחקניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully