וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הלייקרס ירדו מלברון, מג'יק ג'ונסון נקנס ב-50 אלף דולר

ב-ESPN טוענים שראשי המועדון החליטו לסטות מהתכנית המקורית ולהתרכז בשחקנים החופשיים של קיץ 2019. הנשיא נקנס בשל דברים חיוביים שאמר על יאניס. יוטה רוצה את אייברי בראדלי

הג'נרל מנג'ר של לוס אנג'לס לייקרס רוב פלינקה לצד מג'יק ג'ונסון. AP
שינוי כיוון. פלינקה ומג'יק/AP

לוס אנג'לס לייקרס ככל הנראה הבינה שסיכוייה להחתים כוכב-על בשוק השחקנים החופשיים של 2018 נמוכים, ועל כן החליטה להתמקד בעיקר במחזור השחקנים החופשיים של 2019, כך מדווחים היום (שלישי) ב-ESPN.

על פי הדיווח, הלייקרס היו משוכנעים שיצליחו לפנות מקום תחת תקרת השכר על מנת להחתים שני שחקנים חופשיים משמעותיים, כשהשמות שהוזכרו כללו בדרך כלל את לברון ג'יימס, פול ג'ורג' ודמרכוס קאזינס. אלא שהאחרון נפצע, שחקן אוקלהומה סיטי נוטה להישאר בת'אנדר כרגע, וכוכב קליבלנד לא צפוי להצטרף לקבוצה בה לא יוכל להתחרות בגולדן סטייט באופן מיידי.

לכן, צפו לשמועות סביב המחזור של 2019, ובעיקר סביב קוואי לאונרד, קליי תומפסון וג'ימי באטלר, שיהפכו שחקנים חופשיים עוד כשנה וחצי.

תכנית הפעולה החדשה תאפשר ללייקרס, שנמצאים בתקופה מצוינת (באופן יחסי כמובן), לפתח את שחקניהם הצעירים בלי לחץ מיותר, ועשויה גם להביא להשארתם של ג'וליוס רנדל וג'ורדן קלרקסון במועדון. השניים היו המועמדים המובילים לעזוב בטרייד על מנת לפנות מקום תחת תקרת השכר, אולם כעת לא מן הנמנע שלפחות אחד מהם יישאר עד תום העונה.

עוד בלייקרס: מג'יק נקנס ב-50 אלף דולר לאחר שהפר את כללי הליגה בכל הנוגע ל"חבלה" (Tampering) כשהתראיין בנוגע ליאניס אנטטוקומפו ואמר, בין היתר, שהוא "הולך להיות MVP, אלוף. הוא הולך לשים את מילווקי על המפה ולהביא לה אליפות". יש לציין כי בדרך כלל, קנסות מסוג זה מוטלים על מנהלים או קבוצות שמנסות לשכנע שחקנים תחת חוזה להצטרף אליהן.

עוד בנושא:

הישנים החדשים: המהפך של טורונטו ראפטורס עובר מתחת לרדאר
דיווח: גולדן סטייט הציעה גם את עומרי כספי כחלק מטרייד לקליפרס

זאק לאבין שיקגו בולס מול אייברי בראדלי לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
עוד מעבר בדרך? בראדלי/רויטרס

עוד שמועות מרחבי הליגה:

* בארצות הברית טוענים שמספר קבוצות כבר גיששו אצל לברון ג'יימס, אך שמעו ממנו כי הוא מתכוון להישאר בקליבלנד עד תום העונה. לכוכב הקאבס יש סעיף המאפשר לו להטיל וטו על כל טרייד בו יהיה מעורב, ואין לו כוונה לוותר עליו ביומיים שנותרו עד סגירת חלון הטריידים.

* על פי זאק לואו מ-ESPN, וושינגטון היא אחת המעוניינות בסנטר לוס אנג'לס קליפרס דיאנדרה ג'ורדן, אולם עד כה שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע למתווה של עסקה.

* קליבלנד מוכנה להציע לקליפרס רק את בחירת הדראפט שלה בתמורה לג'ורדן, ולא מוכנה, לפחות כרגע, לכלול את בחירת הדראפט של ברוקלין בעסקה עתידית. כמו כן, הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן ממשיך לחפש אחר בתים חדשים לחוזים הגדולים של טריסטן תומפסון וג'יי אר סמית'.

* יוטה לוטשת עיניים אל עבר אייברי בראדלי, שעבר לקליפרס בטרייד על בלייק גריפין. גם אוקלהומה סיטי מביעה בו עניין.

* ווילי הרננגומס מקווה לעבור בטרייד מניו יורק ניקס, בה הוא ממעט לשחק העונה.

* וושינגטון החלה בשיחות עם מספר קבוצות בנוגע למרצ'ין גורטאט.

* ארבע הפייבוריטיות לצרף את טייריק אוואנס מממפיס הן בוסטון, דנבר, פילדלפיה ומיאמי.

עוד באותו נושא

דיווח: גולדן סטייט הציעה גם את עומרי כספי כחלק מטרייד לקליפרס

לכתבה המלאה

הווינרים והלוזרים של משחק העונה 2.0: האזינו לפרק החדש של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully