וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "הכדורגלן ההודי צריך ללמוד איך להיות חזק מנטאלית"

המאמן החדש של נורת' איסט יונייטד דיבר על הכדורגל בהודו ("יש מתקנים טובים, זרים מנוסים והרבה תשוקה מסביב") והסביר מדוע בחר להגיע לשם ("אני סקרן לגבי מקומות שבהם הכדורגל מתפתח")

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
פרק חדש בקריירה. אברהם גרנט/AP

אחרי שהוליך את צ'לסי לגמר ליגת האלופות ב-2008 וגם חווה תהילה בנבחרת גאנה עמה הוא הגיע עד לגמר אליפות אפריקה, אברהם גרנט התחיל פרק חדש בקריירה שלו כשמונה למאמנה החדש של נורת'איסט יונייטד ההודית.

גרנט, שקבוצתו סיימה ב-2:2 את משחק הליגה האחרון שלה מול גואה וממוקמת במקום הלפני אחרון, התראיין לתקשורת המקומית והסביר מדוע בחר לאמן בהודו. "אני תמיד סקרן במקומות שהכדורגל מתפתח בהם. זו הסיבה שהלכתי לאמן באפריקה", הסביר גרנט והוסיף, "הייתי סקרן לגבי הודו, מדינה עם יותר ממיליארד איש שחיים בה. אני יודע שהקריקט הוא הספורט המוביל כאן, אבל הכדורגל הוא אוניברסלי. למעמן האמת לא רציתי לבוא לפה לשנה, אבל חברין ג'ון אברהם שאל אם אוכל לבוא לחודשיים".

על ההתרשמות שלו מהליגה ההודית אמר: "אני רואה הרבה תשוקה בכל מקום, זה מתחיל מהבעלים, ההנהלה והשחקנים. יש הרבה דברים חיוביים. המגרש הוא טוב, מתחם האימונים שלנו ברמה גבוהה. האוהדים תומכים ובליגה הזו יש שחקנים זרים מנוסים".

גרנט נשאל על השחקנים ההודים ואמר: "הם עובדים מאוד קשה. הם מנסים להשתפר ובזמן שלי פה לא ראיתי שחקנים עצלנים. אין מספיק חינוך לכדורגל אבל הפוטנציאל קיים. אני רואה תשוקה אצל השחקן ההודי, אנחנו צריכים לתת להם כלים כדי לפתח את הכישרון שלהם. הם צריכים ללמוד איך להיות חזקים מבחינה מנטאלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully