וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ל'אקיפ" חושף: ניימאר מרוויח יותר מפי שניים מאדינסון קבאני

העיתון הצרפתי פרסם את רשימת 30 השחקנים בעלי השכר הגבוה בליג 1, הברזילאי מוביל עם 3.7 מיליון יורו בחודש לעומת 1.54 של האורוגוואי. 9 נציגים לפריס בעשירייה הראשונה, ואיפה אמבפה?

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן עם ניימאר. רויטרס
מרוויח פי 2 מקבאני. ניימאר/רויטרס

פריס סן ז'רמן עוסקת לא מעט בתקופה האחרונה במתיחות שבין שני כוכביה הגדולים של הקבוצה - ניימאר ואדינסון קבאני - מתיחות שהחלה בשאלה מי יהיה בועט הפנדלים של הקבוצה. היום (שלישי) "ל'אקיפ" יוצא בחשיפה שלבטח לא תוסיף שקט בגזרה הזו, כאשר בעיתון הצרפתי הגדול פרסמו את רשימת 30 השחקנים בעלי השכר הגבוה ביותר בליגה הצרפתית וממנה עולה שניימאר, שכמובן מוביל את הרשימה הזו, מרוויח פי 2 מקבאני שנמצא במקום השני עם 3.7 מיליון בחודש לעומת 1.54 של האורוגוואי.

מה שמדהים (או שלא) ברשימה הזו היא העובדה שתשעה מתוך עשרת המשתכרים הבכירים מגיעים מפריס סן ז'רמן. ה"מסתנן" היחיד שהשתחל לעשירייה הוא כוכבה של מונאקו רדאמל פלקאו שנמצא במקום התשיעי עם 750,000 יורו בחודש בלבד.

קיליאן אמבפה אגב, הצלע השלישית של פריס נמצא במקום השלישי עם קצת פחות מקבאני (1.5 מיליון יורו). מי שנדחק באופן מפתיע מחוץ לעשירייה הוא מרקו וראטי עם 600 אלף יורו בחודש. הנציג הבכיר ברשימת המשתכרים שלא משחק בפריס או מונאקו הוא דימיטרי פאייה כוכבה של מארסיי שהגיע למקום ה-13 עם שכר של חצי מיליון יורו לעונה.

אגב, מי שחולק עם פאייה את אותו מקום ושכר זהה הוא חאתם בן ארפה, שחקנה של פריס סן ז'רמן שלא קיבל אפילו דקת משחק העונה בליגה הצרפתית. ומה עם מריו באלוטלי אתם שואלים? אין מה לדאוג לכוכב האיטלקי של ניס שנמצא במקום ה-16 עם 450,000 יורו בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully