וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גולדן סטייט הציעה גם את עומרי כספי כחלק מטרייד לקליפרס

הדדליין לסיום הטריידים מתקרב, ב-ESPN מדווח שהאלופה מציעה את הישראלי יחד עם איגואדלה, מקאו וניק יאנג במסגרת טרייד אפשרי. כספי מודה: "לא קל להגיע לקבוצה הזאת בתור פרי אייג'נט"

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

המעמד של עומרי כספי בגולדן סטייט התערער מאוד בחודש חודשיים האחרונים, וכשחלון הטריידים ב-NBA עדין פתוח, ונמצא בימיו האחרונים, בארה"ב מתפרסמים דיווחים שונים, כשגם הלילה (בין שני לשלישי) הפורוורד הישראלי של גולדן סטייט נכלל בשמועות הללו. על פי זאק לואו מ-ESPN, הווריירס בחנו בימים האחרונים אפשרות לרקום טרייד שבמסגרתו הועלה שמו של כספי מעבר לקליפרס.

"הווריירס מנסים לחזק את הספסל, לנוכח היכולת המקרטעת של איגודלה, מקו, כספי ויאנג", נכתב ב-ESPN, "הם ביררו בנוגע לאייברי בראדלי, אבל העסקה לא התקדמה, וזה לא מפתיע: לווריירס אין הרבה מה להציע מלבד לשחקנים עם משכורת מינימום, בחירות סיבוב שני בדראפט החל מ-2020, ובחירות ראשונות שהיא לא תוותר עליהן בשביל שחקני ספסל".

יש לציין כי כספי הוא אחד מהשחקנים עם משכורת מינימום, דבר שהופך אותו למועמד נוח לעזיבה. מועד ההעברות האחרון נסגר ביום חמישי ב-22:00 כך שרק עוד יומיים נותרו והקבוצות לחוצות להשלים את הטריידים שלהן ולא מן הנמנע שיהיו התפתחויות בקרוב, גם בגזרת כספי.

עוד בנושא

לא זרק שלשה כבר שישה משחקים ברציפות: מה עובר על כספי?
עומרי כספי על הירידה החדה במעמדו: "כבר הייתי בסרט הזה בעבר"
הלילה ב-NBA: גריפין שוב הצטיין בדטרויט, ניו אורלינס הושפלה

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
יומיים לפני מועד ההעברות האחרון, השמועות גוברות. עומרי כספי/GettyImages

בתחילת העונה הנוכחית, כשהוא שחקן חופשי, חתם כספי בגולדן סטייט תמורת חוזה מינימום. כרגע, הוא עומד על ממוצע של 6.3 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק ב-15.5 דקות. הפתיחה של הישראלי אצל האלופה הייתה סבירה כשהוא מקבל פה ושם דקות ורושם שיא נקודות של 6 בחודשיים הראשונים שלו בקבוצה. נובמבר ודצמבר היו חודשים טובים מבחינתו כשהוא "נהנה" מפציעות ורוטציות רבות בקבוצה. משחק השיא שלו היה ב-97:112 מול דאלאס, אותו סיים עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים. בדצמבר חלה נסיגה משמעותית בכושר של כספי, שבמשחקים רבים כלל לא שותף וגם כששותף לא תרם יותר מדי. למעשה, הפעם האחרונה בה הגיע לספרות כפולות של נקודות הייתה אי שם ב-27 בדצמבר עם 10 מול יוטה ב-101:126 של קבוצתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סטיב קר, מאמ ןגולדן סטייט. AP
מרגיש שהקבוצה שלו זקוקה לריענון. קר/AP

כספי התייחס למעמדו בראיון שערך בתקשורת בסקרמנטו. "לא קל להגיע לקבוצה הזאת בתור פרי אייג'נט", אמר כספי, שהגיע לגולדן סטייט כשחקן חופשי, "המערכת והמאמן והכל פה מצוין, אבל במקביל, זו קבוצה של ווינרים מוכחים, והם עשו עבודה כל כך טובה עם הרוטציות שלהם, כך שזה לא קל להיכנס. עם זאת, כל השנה הרגשתי שאני משחק חזק, ושאם אעשה את מה שאני עושה ואשחק את המשחק שלי, דברים טובים יקרו".

כמו כן ציין כספי ש"תודה לאל, יש לנו צוות אימון נהדר, סטיב הוא מדהים, הוא פשוט אדם מדהים להימצא לצדו, וראש כדורסל מבריק. תמיד כיף ללמוד ממנו. השחקנים פה נטולי אנוכיות, לא אכפת להם אם הם קולעים, או מי קולע - העיקר זה המטרה, והמטרה היא לנצח, ולזכות באליפויות. זה מקום כיפי לשחק בו כדורסל".

על השיפור האישי שלו העונה בהשוואה לעונה שעברה אמר: "תמיד הרגשתי שבמצבים מסוימים, אני יכול לשחק יותר טוב. אני מרגיש כמו 70-60 אחוז מהשחקנים בליגה הזאת, שיודעים שאם הם יתאימו את עצמם לסיטואציה הנכונה, זה יעזור להם להצליח. ואני תמיד מרגיש שלשחק במערכת שבה הכדור זז, כשהשחקנים בתנועה והאגואים מופנים לכיוון הנכון - זה יכול להועיל לי. זה מועיל לכל אחד, באופן כללי, אבל זה משפר לי את המשחק".

הווינרים והלוזרים של משחק העונה 2.0: האזינו לפרק החדש של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully