וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "מכבד גם כאלה שעשו לי דברים פחות ישרים". בליגת העל מצדיעים

6.2.2018 / 7:20

אחרי עוד ערב בלתי נשכח, בניון נשאל על התקופה בבית"ר והפרידה מבן זקן: "התחבקנו, אמרתי לו 'עזוב מה שהיה. שיהיה בהצלחה'". שחקני ליגת העל הצדיעו, בוזגלו: "אגדה", עידן ורד: "אין מילים, גאון". מחמאות במכבי פתח תקוה ללידור כהן

יוסי בניון שחקן מכבי פתח תקוה עם חבריו. מגד גוזני
לא היה יכול לבקש בכורה טובה יותר. בניון במרכז חוגג ניצחון/מגד גוזני

במכבי פתח תקוה החליטו שלשום לא להעניק ליוסי בניון את סרט הקפטן מתוך הערכה רבה ללידור כהן, שקיבל את סרט הקפטן מצחי גיגי ביום הולדתו ומאז לא הוריד אותו. אתמול, השניים הוכיחו שלא משנה מי הקפטן על המגרש - התקשורת בניהם עובדת היטב. כהן חגג עם השישי שלו העונה ופתח את הסכר עבור שיאן ההופעות של הנבחרת בכל הזמנים. בניון, שעוד שלושה חודשים יהיה בן 38, עוד הספיק לבשל לפני שהוחלף. "במכבי פתח תקוה אין אגו. יוסי מנהיג על המגרש, אם הסרט עליו או לא. מבחינתנו, היו שני קפטנים על המגרש", אמרו בפתח תקוה אתמול. "יוסי יקבל כאן בית חם וכבוד, מה שהיה חסר לו בבית"ר. אם יש סיכוי קטן להגיע לפלייאוף העליון, זה יהיה הרבה בזכותו ובזכות לידור, שנותן עונה נהדרת". פתח תקוה רחוקה רק שש נקודות מבני יהודה שבמקום השישי ושתי הקבוצות ייפגשו במוצאי שבת.

עוד בנושא:

יוסי בניון: "לא יכולתי לבקש יותר, לא מאבדים את הכדורגל עם הגיל"
מכבי פתח תקוה הביסה 0:3 את הפועל אשקלון, בניון להט

יוסי בניון שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
כוכב העתיד מול עם כוכב העבר והווה/מגד גוזני

בניון זכה אתמול לתשואות ממאות הצופים שהגיעו, כמות שהוא עדיין צריך להתרגל אליה. המשפחה שהגיעה הייתה גאה ועזבה מיד אחרי החילוף. "לאורך השנים הם מגיעים למשחקים. אבל בחודשים האחרונים קצת פחות. לא רציתי לטרטר אותם כשאני נכנס לרבע שעה או עשרים דקות. הם נהנו ותמיד לצדי".

על היכולת הטובה וה"טאץ'" בכדור שעדיין לא נעלם: "לא הכל אותו דבר, מאבדים דברים לאורך השנים, קצת מהירות וקצת חדות. אבל יש דברים שלא מאבדים, לא משנה באיזה גיל. את הפס הטוב אני עדיין יכול לתת. מדי פעם כמה שערים אני יכול לתת. אני אעשה את המקסימום. בכל גיל אפשר לרוץ".
על התשוקה שלו לכדורגל: "זה בא מאהבה לכדורגל. זה שאחרים פחות מאמינים, זאת זכותם. אני הלכתי עם האמונה שלי לכל אורך הדרך. יהיו משחקים פחות ויותר טובים. נהניתי גם בבית"ר בדקות ששיחקתי, נהניתי מכל רגע. כשאתה יושב על הספסל אתה לא נהנה. מי שיושב על הספסל ונהנה לא יגיע לכלום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בניון העלה אחרי המשחק פוסט לאינסטגרם, עם תמונה שלו חוגג והכיתוב "זה כל מה שרציתי", לצד אייקון של כדורגל, וזכה למאות תגובות מרגשות, כשגם הקולגות שלו החמיאו לו ובירכו אותו על הבכורה. מאור בוזגלו כתב לו "💎 legend", עידן ורד כתב "אין מילים אחי היקר ! גאון כדורגל 🌟👑", אריאל הרוש כתב "מלך👑", חן עזרא כתב "אין מילים", נאור פסר כתב "אגדה!!", אמיר עגייב כינה אותו "מלך העולם", אמיר אדרי הגיב "יהלום נשאר יהלום לא משנה מה💎!! תותח", קובי מויאל כתב "⚽️💎🌟 עם רגל קשורה", אלירן עטר הגיב "מגיע לך יוס", אבי ריקן הוסיף "👏👏⭐️👏👏", גידי קניוק הוסיף "🥇", רוסלן ברסקי הוסיף "👑", אורי מגבו הגיב "אין מילים 👏🏽👏🏽👏🏽", ועוד ועוד.

לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
נשאר עם סרט הקפטן וגם כבש. לידור כהן/מגד גוזני

על הניצחון: "אם היינו מפסידים, היינו מסתכלים אחורה, וזה חמש נקודות מאשקלון, ושבע נקודות מלרדת ליגה. רציתי קצת שקט, 11 נקודות מהתחתית. שש מבני יהודה זה עדיין הרבה, אבל המשחק מול בני יהודה יכול לתת את התקווה שאפשר להגיע לפלייאוף. בני יהודה קבוצה טובה, אבל לפחות יש לנו צ'אנס".

על ההרגשה לשחק מול מאות צופים בלבד אמר: "אני נהנה מהכדורגל. תן לי לשחק בשכונה, עם חברים. גם אם יבואו שניים או שלושה אנשים, אעשה את המקסימום ואשחק אותו דבר. אמיתי? חשבתי שיהיו פחות היום. הופתעתי מהכמות שבאה. היכולת הזאת תביא יותר קהל במשחקים הבאים. ממי שחשוב קיבלתי אהבה וחום איפה שהייתי. בבית"ר קיבלתי אהבה מהקהל, ומהשחקנים בחדר ההלבשה. פחות שיחקתי מסיבות כאלה ואחרות. זה באמת מאחורי. אתה מרגיש את ההערכה של הצוות".

על האימון האחרון בבית"ר ירושלים והחיבוק עם בני בן זקן אמר: "התחבקנו באימון האחרון. אני מכבד כל אחד. גם כאלה, אחרים, שעשו לי לאורך השנים דברים קצת פחות ישרים ופחות אמיתיים. בלב שלם איחלתי הצלחה, לחצתי לו יד ואמרתי לו 'עזוב את מה שהיה, שיהיה לך בהצלחה מכל הלב'. כל אחד לך לכיוון שלו, אי אפשר לדעת איך העולם הזה מסתובב".

הבכורה של יוסי בניון בתמונות

בניון לפני המשחק/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully