וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה המרגשת של ג'יזל וטום בריידי: "צריך לתת גם לאחרים לנצח"

אשתו של כוכב ניו אינגלנד ריגשה את ארה"ב עם תגובה מפתיעה להפסד של בריידי בסופרבול בסצינה משפחתית, ובניגוד לתקרית העצבנית ב-2012, הפעם הברזילאית הראתה אצילות. וגם: המאמן מסרב להסביר את ההחלטה התמוהה

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שניו אינגלנד פטריוטס הפסידה בסופרבול לניו יורק ג'איינטס ב-2012, אשתו של טום בריידי, ג'יזל בונדשן, נשמעה עצבנית בתא הכבוד וצעקה בכעס משפט שנכנס לפנתאון של המועדון: "בעלי לא יכול פאקינג גם לזרוק את הכדורים וגם לתפוס אותם, אני לא מאמינה כמה כדורים הם הפילו". אתמול (שני), אחרי ההפסד של הפטריוטס בסופרבול לפילדלפיה, הברזילאית נשמעה הרבה יותר שלווה וקיבלה את ההפסד בצורה יותר אצילית. כזכור, בריידי, בן זוגה של הדוגמנית הברזילאית, איבד כדור מכריע בדקות הסיום, וראה איך פילדלפיה חוגגת זכייה ראשונה בתולדותיה בסופרבול עם ניצחון 33:41 על הפייבוריטית הברורה מניו אינגלנד.

עוד בנושא

פילדלפיה איגלס זכתה בסופרבול לראשונה בתולדותיה אחרי שניצחה 33:41 את ניו אינגלנד פטריוטס
קובי בריאנט התפרץ משמחה, ג'ואל אמביד חגג: צפו בטירוף
איבדו את הבושה: כך ניצחה פילדלפיה את ניו אינגלנד

ג'יזל בונדושן, טום בריידי, אחרי ההפסד, סופרבול 2018. אתר רשמי
קורע לב. ג'יזל ובריידי/אתר רשמי

"ברכות לפילדלפיה איגלס על זכייתם בסופרבול, איזה משחק זה היה!", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה, "ברכות גם לניו אינגלנד שנתנה את המיטב, ולאהובי, אנחנו מאוד גאים בך, כי אנחנו יכולים לראות מדי את המחויבות שלך, ההקרבה שלך ואת העבודה שהשקעת כדי להפוך לטוב ביותר במה שאתה עושה. אנחנו אוהבים אותך!".

התמונה שהעלתה ג'יזל - כשהיא מחבקת את בריידי המאוכזב אחרי ההפסד - זכתה גם היא לכותרות רבות בארה"ב. כמו כן, הדוגמנית המפורסמת נראתה מנחמת גם את שני ילדיה - ויוויאן בת ה-5 ואת בנג'מין בן ה-8, וניסתה להסביר להם דבר או שניים על החיים.

היה זה כשוויוויאן קראה בהלם "האיגלס ניצחו בסופרבול", וג'יזל ענתה: "זה קרה רק הפעם. אבא כבר זכה חמש פעמים. הם מעולם לא זכו בזה לפני כן. כל החיים שלהם, הם מעולם לא זכו בסופרבול, כבר מיליון שנה. צריך לתת גם לאחרים לנצח מדי פעם... Sharing is caring".

בעודה מנחמת את הילדים, יצא בריידי מחדר ההלבשה, וכרע על ברכיו כשחיבק את ילדיו, כולל את ג'ון, בנו הבכור בן ה-10 מאמא אחרת. אחר כך דווח ביאהו כי "ג'יזל אף בירכה כל שחקן של פילדלפיה שהיא ראתה, ועיניהם נצצו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ג'יזל בונדושן, טום בריידי, לפני סופרבול 2018. אתר רשמי
לפני המשחק הזוג עוד היו אופטימיים. ג'יזל ובריידי/אתר רשמי
ג'יזל בונדושן צופה במשחק של בעלה טום בריידי (צילום מסך). אתר רשמי
עם הילדה ביציע. ג'יזל במשחק/אתר רשמי

עוד בניו אינגלנד: מאמן הפטריוטס ביל בליצ'ק סירב להסביר מדוע לא שיתף במשחק את מלקולם באטלר, הקורנרבק שהיה חלק חשוב במערך ההגנתי לאורך כל העונה, אבל בסופרבול זכה לשחק רק במהלך אחד. "אני מעריך את השאלה, אבל זה יהיה דיון ארוך", אמר בליצ'ק על ההחלטה התמוהה, שספגה לא מעט ביקורות בארה"ב, "יש פה הרבה שיקולים, ובסופו של דבר זו הייתה ההחלטה שקיבלתי".

אחרי המשחק ביום ראשון בלילה בליצ'ק סיפר כי לא מדובר בהחלטה משמעתית. "הצבנו שחקנים ותוכנית משחק שחשבנו שיהיו הנכונים ביותר", אמר המאמן המעוטר, וסירב להרחיב, על אף שאוהדי הפטריוטס המתוסכלים צמאים למידע בסוגיה, "כמו שאנחנו תמיד עושים". באטלר עצמו אמר אחרי המשחק שהוא מרגיש ש"הפטריוטס ויתרו עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully