וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "לא יכולתי לבקש יותר, לא מאבדים את הכדורגל עם הגיל"

5.2.2018 / 22:11

קשר מכבי פתח תקוה חגג את הבכורה המצוינת שלו ב-0:3 מול הפועל אשקלון: "תמיד עושה מה שטוב לי ולמשפחה שלי. מי שזה לא מתאים לו, שיילך הביתה, ישתה כוס מים קרים ויירגע"

יוסי בניון שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
בכורה חלומית. בניון/מגד גוזני

ערב גדול ליוסי בניון. הקשר הוותיק, מגדולי השחקנים של הכדורגל הישראלי בכל הזמנים, חגג את הבכורה שלו במכבי פתח תקוה עם שער יפהפה (52) ובישול לגרגורי טאדה (61) ב-0:3 של המלאבסים מול הפועל אשקלון במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. לידור כהן שבר את הקרח בדקה ה-50 במשחק. במהלך כל המשחק זכה בניון לעידוד רב מאוהדי מכבי פתח תקוה שהגיעו, כשחלקם אוחזים בחולצות משחק של הקבוצה עם שמו של בניון מאחור ומעודדים אותו לאורך כל המשחק. כמו כן, הקשר זכה למפגן עידוד כשהוחלף בדקה ה-63 ואז גם הוא הודה לקהל.

עוד בנושא:
מכבי פתח תקוה הביסה 0:3 את הפועל אשקלון, בניון להטט
יובל נעים: "זה היה ביזיון, בושה וחרפה. אני מתנצל"

מאמן פתח תקוה שרון מימר אמר אחרי המשחק: "אנחנו לא קבוצה חדשה, אנחנו ממשיכים במומנטום של החודש וחצי האחרונים. יוסי הראה את הקסם שלו ושרק ימשיך כך. אני שמח שנפגשתי שוב עם בניון, יש חיבור טוב והערכה הדדית. אני נהנה מכל רגע שלו על המגרש. הלוואי שיישאר איתנו כמה שיותר. הפלייאוף העליון הוא בר השגה. אנחנו במומנטום טוב ואני מאמין שאנחנו יכולים, נראה בשבת. לא הבאנו את יוסי רק בשביל כדורגל, האווירה והטירוף שהוא מייצר פה זה לא עוד שחקן. כולם מחויבים יותר לידו והוא יעשה עוד דברים יפים מאוד למכבי פתח תקוה".

קשר המלאבסים יוסי בניון הוסיף: "כן, לא יכולתי לבקש יותר מזה. ניצחון, שער ובישול, אבל הכי חשוב זה הניצחון. לא ירד ממני עול, אני נהנה לשחק כדורגל וזה תמיד לחץ חיובי. הגעתי לפה מתוך אמונה שאני יכול לתרום ולתת את המקסימום. יהיו משחקים שזה יילך טוב כמו שזה היה היום ויהיו משחקים קשים יותר, אבל תמיד אתן הכול. כשאתה משחק, אתה תמיד מחייך. יש תקופות יותר טובות ופחות טובות. תמיד נלחמתי ועשיתי את המקסימום כדי לשחק יותר. לפעמים זה הלך ולפעמים פחות. אני רוצה לעשות הכול כדי לשמח את המועדון הזה שנתן לי הזדמנות.

"מבחינתי הניצחון היום היה חשוב כדי שנפסיק להסתכל למטה. בשבת יש משחק מול בני יהודה, שהיא אחת הקבוצות הטובות בליגה. אם ננצח, למרות שיהיה קשה, אפשר לחשוב קצת יותר למעלה. כדורגל לא מאבדים, אפשר לאבד מהירות וחדות, אבל יש דברים שנשארים. אני מנסה לרוץ כמה שיותר וכשיש הזדמנות לכבוש שער או למסור, אני תמיד שמח לעשות את זה. כל אחד לוקח החלטות, משחק כמה שהוא יכול או לא יכול. אני נהנה וטוב לי ואני מרגיש טוב מבחינה גופנית. אני מאמין בעצמי, לא מעניין אותי מה אנשים אומרים. אני עושה את מה שטוב לי וטוב למשפחה שלי. מי שזה לא טוב לו, שיילך הביתה, ישתה כוס מים קרים ויירגע".

בניון לפני המשחק/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully