וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו התנצל בפני אוהדי באר שבע, וטען: "אני הטוב מכולם"

5.2.2018 / 18:21

אחרי שהורחק במשחק מול מכבי תל אביב וספג ביקורת, ג'ון אוגו כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "לכל האוהדים שאכזבתי, אני מתנצל. אני תמיד נותן לתשוקה להשתלט לי על המשחק". הקשר יעמוד לדין

צילום:שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

קשר הפועל באר שבע ג'ון אוגו פרסם היום התנצלות בחשבון האינסטגרם שלו להתנהגות שלו במשחק ההפסד אתמול (ראשון) מול מכבי תל אביב (1:0). הניגרי הורחק בדקה ה-25 אחרי שספג שני כרטיסים צהובים - הראשון על עבירה על ניק בלקמן, והשני בעקבות ויכוח עם עם השופט לירן ליאני. בקבוצה ביקרו את ההתנהלות של אוגו, וכינו אותה "חסרת אחריות".

עוד בנושא:
דו"ח שיפוט חמור נגד ג'ון אוגו, שיעמוד לדין
לירן ליאני מודה: "קשה לי לישון, לוקח את האחריות עליי"
אורן יוסיפוביץ מנתח את הניצחון של מכבי תל אביב מול באר שבע
למרות האירועים: איתן שמואלביץ' ישפוט את הדרבי החיפאי
במכבי תל אביב חוגגים: "זה ניצחון ששבר מחסום פסיכולוגי"

אוגו כתב היום בחשבון האינסטגרם שלו: "לעשות טעויות לא הופך אותך לכישלון. זה רק אומר שאתה מנסה, ולומד בחיים. כלומר, אף אחד לא יכול לדכדך אותי. אף פעם. אני הטוב מכולם, תמיד אשאר הטוב מכולם. ולכל האוהדים שאכזבתי אתמול, אני רק רוצה להגיד שאני מצטער. אני יודע שאני תמיד נותן לתשוקה שלי להשתלט עליי, ובמשחק כזה חשוב. אמשיך לעבוד קשה כדי לחזור טוב הרבה יותר".

בקבוצה, כאמור, לא אהבו את ההתנהגות הבוטה של אוגו, ושוקלים להעמידו לדין משמעתי פנימי, וזאת ללא קשר לעונש שהוא צפוי לספוג מבית הדין של ההתאחדות. גורמים באיגוד השופטים העריכו שהשחקן יקבל הרחקה למספר רב יחסית של משחקים בשל דו"ח שיפוט חמור שליאני הגיש היום.

בדו"ח נכתב: "לאחר שהונף לעברו הכרטיס הצהוב הראשון בגין משחק מסוכן, אוגו דחף ללא כדור את שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן, דבר שגרם למהומה גדולה בין שחקני שתי הקבוצות. כתוצאה מכך הורחק השחקן בכרטיס צהוב שני והחל להשתולל ולהתפרע, תוך שהוא נצמד אליי מספר פעמים בצורה מאיימת וצועק לעברי: 'fuck off, fuck off'. אוגו סירב להירגע ולעזוב את כר הדשא והדבר התאפשר רק כעבור מספר דקות הודות להתערבות חבריו לקבוצה".

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מתנצל. אוגו/ברני ארדוב
הפוסט של ג'ון אוגו בפייסבוק. מתוך האינסטגרם,
הפוסט של אוגו/מתוך האינסטגרם
פוסט מתוך חשבון האינסטגרם של ג'ון אוגו. מתוך האינסטגרם,
פוסט מתוך חשבון האינסטגרם של ג'ון אוגו/מתוך האינסטגרם
פוסט מתוך חשבון האינסטגרם של ג'ון אוגו. אינסטגרם,
פוסט מתוך חשבון האינסטגרם של ג'ון אוגו/אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully