וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יוסי אבוקסיס משהה את החתימה, אברמוב "לא נהנה"

המאמן כבר סיכם לחמש שנים, אבל ממתין להתפתחויות אצל הגדולות ובנבחרת ישראל. מקורבים לבעלים: "האוהדים עסוקים רק בשלילי". אם הקבוצה לא תעפיל לאירופה, התקציב לא יגדל

שחקני בני יהודה. לירון מולדובן
מתקרבים להבטחת המקום בפלייאוף העליון. שחקני בני יהודה/לירון מולדובן

בני יהודה יצאה ברגשות מעורבים מה-1:1 נגד מ.ס אשדוד אתמול (ראשון) באצטדיון הי"א. מצד אחד, הזהובים הגדילו את הפער מעירוני קרית שמונה שבמקום השביעי לשבע נקודות, אך מאידך בקבוצה יודעים שניצחון על היריבה מהתחתית היה מבטיח כמעט סופית את המקום הפלייאוף העליון. "נצטרך עוד שניים-שלושה משחקים טובים ונעמוד במטרה", אמרו בקבוצה אמש, "אשדוד קבוצה טובה, אבל היינו צריכים לחזור עם ניצחון. אז כבר היינו עם ראש שקט עד הפלייאוף".

בבני יהודה יש תחושה שהמקום הפלייאוף העליון היא מטרת העל ואפילו הסבירו השבוע בקבוצה למה ברק אברמוב לא השקיע בחלון העברות: "הוא לא נהנה ולא מקבל קרדיט", אמר מקורב לבעלים. "במקום להעריך שהביא גביע וכנראה גם פלייאוף עליון, האוהדים רק עסוקים במה שהוא עשה לא בסדר. אז למה לו להשקיע עוד בקבוצה?".

נכון לעכשיו, אברמוב לא שוקל לעזוב את הקבוצה, אבל בקיץ הוא ישקול מחדש את העניין. אם יהיה רוכש למועדון, יש סיכוי גבוה שאברמוב ימכור. אם המועדון יישאר בידיו והקבוצה לא תשיג כרטיס לאירופה, התקציב כנראה יישאר בעינו ואולי אפילו יירד.

בתוך כך, הבעלים עדיין מתעקש להחתים את יוסי אבוקסיס לחמש שנים בקבוצה, אך המאמן שסיכם כבר את כל תנאיו, כנראה לא יחתום עד שיידע סופית אם אחת הקבוצות הגדולות מעוניינת בו או יהפוך למאמן הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully