וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים חוששת מ"ריגול" ביד אליהו, תתאמן בבית לקראת הגביע

5.2.2018 / 8:28

האלופה תעשה את רוב ההכנה לחצי הגמר נגד הפועל חולון הרחק מהאולם בו יתקיים המשחק. דייסון אחרי הניצחון על הפועל אילת: "חשוב שנלחמנו בסוף - דבר שלא עשינו במשחקים הקודמים"

one

הפועל ירושלים קטעה אמש (ראשון) רצף של שני הפסדי ליגה כואבים כשגברה בארנה 72:84 על הפועל אילת. אמארה סטודמאייר, לו היה חלק מרכזי בזכייה באליפות בשנה שעברה, חזר לביקור בארנה וזכה למחיאות כפיים והרבה תשומת לב. "הוא חבר נהדר, היה מעולה לדבר איתו. כולם יודעים מה הוא הוסיף לקבוצה, הוא חסר", אמר ג'רום דייסון.

על המשחק אמר המאמן מודי מאור: "כך אנחנו צריכים לשחק במשך 40 דקות. לגבי הפצועים אשמח לקבל את כולם כמה שיותר מוקדם כדי שנבוא מוכנים למשחק ונתאמן כפי שצריך. ריצ'רד האוול עובד קשה. הוא ערך שיקום אינטנסיבי, לא קל לחזור מפציעה. הוא אחד הגבוהים הזריזים שיש, הוא בריא, אבל צריך לחזור גם לחדות של משחק".

בשבוע הבא ירושלים תשחק נגד הפועל חולון בחצי גמר גביע המדינה והקבוצה תתאמן בבירה מחשש שביד אליהו יעקבו אחריה. מאור אמר: "המשחק נגד חולון יהיה איכותי. נשחק מול קבוצה מצוינת וכדי לנצח אותם נצטרך לשחק כדורסל מאוד טוב".

ג'רום דייסון אמר: "זה היה ניצחון חשוב מאוד לקראת הגביע, אף אחד לא רוצה להגיע אחרי הפסד והכי חשוב זה שנלחמנו בסוף. בשני המשחקים האחרונים לקראת הסוף לא הייתה לנו סיומת טובה. הגביע? אין לחץ, כולנו היינו במעמדים כאלו ואנחנו רוצים את התואר השנה. כיצד נעצור את גלן רייס? דרך הגנה קבוצתית, אם הוא ירצה לזרוק כל הזמן זה יהיה טוב עבורנו, כי אז נרכז הכל בשמירה עליו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא:

שרון דרוקר: "נכנענו לאגרסיביות שלהם"
נבחרת ישראל: פניני ולימונד צפויים לשוב לסגל, נמרוד לוי יזומן לראשונה
הערב: מכבי תל אביב - מכבי ראשון לציון

ג'רום דייסון, שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
לא לחוץ לקראת הגביע. דייסון אתמול נגד אילת/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully