וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו לדין: "הוא נצמד אלי בצורה מאיימת וצעק 'fuck off'"

5.2.2018 / 14:48

סוער בהפועל באר שבע אחרי ההפסד: הקשר שהשתולל והורחק ספג ביקורות מחבריו ועשוי לעמוד לדין פנימי בנוסף להשעייה (הארוכה?) מההתאחדות. טהא התעמת עם השופט הרביעי, דאגה מפציעת שהר

צילום:שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

(עדכון ראשון: 7:42)

1. באר שבע שוקלת להעמיד את אוגו לדין פנימי. שחקנים מבקרים אותו

יכולת מאכזבת, הרחקות, פציעה מדאיגה, ירידה למקום השני - הפועל באר שבע ספגה אמש (ראשון) מהלומה אחרי מהלומה, ובכל זאת בסוף המשחק העסיק אותה בעיקר איש אחד: ג'ון אוגו. העימות החריג של הקשר עם השופט לירן ליאני ועם שחקני מכבי תל אביב, שהוביל להרחקתו בשלב מוקדם מאוד במשחק, גרר ביקורות קשות בקבוצה. ראשי המועדון לא אהבו את ההתנהגות של השחקן ומלבד שיחות הבהרה והרגעה, שוקלים להעמידו לדין משמעתי פנימי ללא קשר לעונש שהוא צפוי לספוג מבית הדין של ההתאחדות.

גורמים באיגוד השופטים העריכו שהשחקן יקבל הרחקה למספר רב יחסית של משחקים בשל דו"ח שיפוט חמור שליאני הגיש היום. בדו"ח נכתב: "לאחר שהונף לעברו הכרטיס הצהוב הראשון בגין משחק מסוכן, אוגו דחף ללא כדור את שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן, דבר שגרם למהומה גדולה בין שחקני שתי הקבוצות. כתוצאה מכך הורחק השחקן בכרטיס צהוב שני והחל להשתולל ולהתפרע, תוך שהוא נצמד אליי מספר פעמים בצורה מאיימת וצועק לעברי: 'fuck off, fuck off'. אוגו סירב להירגע ולעזוב את כר הדשא והדבר התאפשר רק כעבור מספר דקות הודות להתערבות חבריו לקבוצה".

בכל מקרה, לשחקנים בקבוצה הייתה גם ביקורת חריפה כלפי הניגרי. "זו התנהגות שאסור שתקרה בקבוצה כמו הפועל באר שבע", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "יש אמוציות במשחק, אבל צריך לדעת לשלוט בהן". שחקן נוסף בקבוצה אמר ש"אחרי ההרחקה נוצר טירוף. אוגו גרם לנו לצאת מאיזון, ולא הצלחנו להחזיר אותו גם אחרי שלמכבי הורחק שחקן".

לפחות כלפי הקהל אוגו הביע חרטה. לאחר המשחק הוא עלה לכר הדשא כדי להודות לקהל, ועוד נשאר ליד היציע אחרי ששאר השחקנים התפזרו ונפרד בתנועת התנצלות לעברם.

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע ועלתה לפסגה
מכבי תל אביב מתמוגגת: "הניצחון שבר מחסום פסיכולוגי"
בכר: "עשינו שטויות, משחק לא טוב", חשש מפציעתו של בן שהר
מיכה מעל כל השאר: ציוני משחק העונה, גרסת ה"ראש בראש"

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
באר שבע תעניש בחומרה? אוגו/ברני ארדוב

2. טהא התעמת עם השופט הרביעי ועשוי לעמוד לדין בהתאחדות

כמובן שבקרב השחקנים הייתה גם ביקורת קשה כלפי ליאני, בעיקר בכל הנוגע להרחקה של לואי טהא בצהוב השני לקראת סיום. ליאני הסביר לאנשי באר שבע שהרחיק את טהא בשל תנועת יד "הפגנתית" שהפנה השחקן לעברו אחרי שריקה לקרן למכבי תל אביב.

בסיום טהא עלה שוב לכר הדשא, נראה עצבני מאוד והטיח האשמות בשופט הרביעי. מנהל הקבוצה אביתר אילוז והדובר גיל לבנוני הרחיקו את השחקן ומנעו כנראה עימות נוסף. כעת בבאר שבע ימתינו לראות אם האירוע ייכנס לדוח, שכן השופט עצמו לא ראה זאת כלל. אם האירוע ייכנס לדוח, גם טהא יעמוד בפני בית הדין של ההתאחדות.

לואי טהא שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. ברני ארדוב
גם הוא עשוי לספוג עונש קשה. טהא/ברני ארדוב

3. מליקסון מכחיש שהתעמת עם אוגו: "אמוציות - חלק מהמשחק"

היה גם משחק אתמול, וגם בו באר שבע אכזבה. ברק בכר מאוכזב מהתפוקה של החלק הקדמי ורצה מאוד לחזק את הקבוצה בחלוץ משמעותי בינואר. בסופו של דבר ואדים מנזון חתם, והוא עשוי להיכלל בסגל כבר ביום רביעי הקרוב. האלופה מקווה ששחקני הרכש יזרימו דם חדש שיחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות. "יצאנו חבולים מהמשחק הזה, כמעט בכל המובנים", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "כל השחקנים נראו רע מאוד. בשביל אליפות חייבים להשתפר".

גם מאור מליקסון ניצב בעין הסערה בסיום, אחרי דיווחים על עימות כביכול בינו לבין ג'ון אוגו בחדר ההלבשה. "לא היה עימות, הכל בסדר. אמוציות זה חלק מהמשחק. ג'ון לקח ללב ואני יכול להבין אותו", אמר. "אנחנו ממשיכים הלאה. מכבי שיחקה יותר טוב היום וזה היה משחק בלי הרבה הזדמנויות".

על מאבק האליפות אמר מליקסון: "קשה לדעת מה יכריע. שתי הקבוצות טובות וחזקות ונחמד שיש ליגה מעניינת. בית"ר קבוצה מצויינת ואנחנו מכבדים את כולם. זה טבעי שאחרי שנתיים שקבוצות משחקות נגדנו הן מעבות את ההגנה ושומרות שחקנים שלנו באופן אישי, אבל נמצא פתרונות".

בנוסף, דחה מליקסון את הטענות על שובע בקבוצה. "התפקיד שלכם זה לדבר על שובע. אני מרגיש באימונים שכולם חזקים ורוצים לשחק. גם שנה שעברה הפסדנו פה והצלחנו לקחת אליפות, ואני מקווה שזה יקרה גם השנה".

מהראן ראדי שחקן הפועל באר שבע עם מתן אוחיון, דור אלו. ברני ארדוב
גם בעונה שעברה הם הפסידו בנתניה ולקחו שם אליפות. שחקני באר שבע/ברני ארדוב

4. באר שבע נערכת לאפשרות ששהר ייעדר כמה שבועות

באר שבע צריכה להתמודד כעת גם עם הפציעה של בן שהר. השחקן הרגיש דקירה בשריר האחורי במהלך במחצית הראשונה ויצא. בבאר שבע מקווים שמדובר במתיחה קלה בלבד, אך במקביל נערכים לתסריט שהקבוצה תצטרך להתמודד בשבועות הקרובות ללא החלוץ. גם תומאש פקהארט פצוע ובספק למשחק ביום רביעי. מנגד, חנן ממן ומוואן קבהא יקבלו דקות משמעויות במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully