וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עשינו שטויות, משחק לא טוב", חשש מפציעתו של בן שהר

4.2.2018 / 23:04

מאמן הפועל באר שבע מאוכזב אחרי ה-1:0 מול מכבי תל אביב, על ההרחקות של אוגו וטהא: "זה לא צריך לקרות, בטח לא אצלנו". מליקסון: "נשפר את משחק ההתקפה". ליאני צפוי לטעון שאוגו קילל אותו

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: קובי אליהו

דאגה בהפועל באר שבע מהפציעה של בן שהר. חלוץ האדומים נפצע בשריר הירך האחורי במהלך ההפסד 1:0 הערב (ראשון) למכבי תל אביב כשנשלח לעומק על ידי אנתוני וואקמה בדקה ה-36 וירד מהמגרש כשהוא ממרר בבכי אחרי שחש בדקירה בשריר. כרגע, לא ברור האם מדובר בקרע או במתיחה. שהר, שסבל בפתיחת העונה מפציעה שהשביתה אותו במשך כחודשיים וחזר ממנה רק בספטמבר, עלול להיעדר למשך כחודש.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע הפסידה 1:0 למכבי תל אביב
ג'ורדי קרויף: "אסור לחשוב שאנחנו הקבוצה הטובה בישראל"

בנוסף לדאגה הזו, אצל האלופה קיים חשש גם כי ג'ון אוגו יספוג הרחקה ממושכת. הקשר הניגרי ספג כרטיס צהוב בדקה ה-25 בשל עבירה גסה על ניק בלקמן ולאחר מכן זרק כמה מילים לעבר השופט לירן ליאני, שהרחיק אותו עם צהוב שני. אוגו המשיך להשתולל ולהתעצבן לאחר שנשלף לעברו גם האדום. אוגו יחמיץ בוודאות את משחק גביע המדינה מול עירוני קרית שמונה בגביע ביום רביעי הקרוב ועלול להיעדר גם מהמשחקים הבאים בליגה. לפי גורמים באיגוד השופטים, ליאני צפוי להגיש דו"ח חמור נגד אוגו ובו יטען שאוגו קילל אותו ואף נצמד אליו פיזית. לפי אותם גורמים באיגוד השופטים, ההערכה היא שדו"ח שיפוט חמור כזה יוביל להרחקה מכמה משחקים".

גם לואי טהא, שהורחק בדקה ה-89 אחרי תנועה מזלזלת לעבר השופט לירן ליאני, וייעדר ממשחק הגביע מול קרית שמונה.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר: "היה משחק לא טוב, משחק של הרבה אמוציות ובלגן. עשינו לא מעט שטויות, אנחנו מסתכלים קדימה כבר. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, עשינו דברים לא טובים ועשינו הרבה שטויות ונדע לטפל בזה. שילמנו על טעות אחת וחוסר עירנות בהגנה". על ההרחקות של אוגו וטהא: "אנחנו נראה את הדברים שוב, נדבר עם השחקנים. ברור שזה לא צריך לקרות, בטח לא בהפועל באר שבע, אני לא אוהב את הדברים האלה. הפסדנו במשחק חשוב מאוד ונסתכל קדימה".

בן שהר שחקן הפועל באר שבע יוצא לאחר שנפצע. ברני ארדוב
חסר מזל. בן שהר/ברני ארדוב

מאור מליקסון הוסיף: "משחק מהפחות טובים שלנו השנה. מכבי הייתה אגרסיבית, ניצלה את המצב שלה וניצחה. לא שמתי לב מה היה עם אוגו. אני לא בקיא בפרטים. העונה ארוכה. מכבי כרגע במקום הראשון אך ניפגש איתם עוד פעמיים. הליגה עוד ארוכה. בצורת התקפית? יש תקופות כאלו. נעבוד על זה ונשפר את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully