וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בלאומית: בכורה לפרסמן ומוליץ', הפועל תל אביב תברח לליגה?

האדומים יגיעו למשחק לא פשוט בעילוט נגד מכבי אחי נצרת (19:00, 5 לייב) עם המצטרפים החדשים ואפשרות לפתוח פער של חמש נקודות בפסגה. הפועל ראשון לציון מול נצרת עילית, חדרה בנשר

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: מונס דאבור בראיון לתוכנית הפייסבוק "טוכמן וחמי"

הפועל תל אביב ראתה ביום שישי את יריבתה הפועל כפר סבא שומטת עוד שתי נקודות, ותוכל מחר (שני, 19:00, ספורט 5 לייב)) להגדיל את יתרונה בפסגת הליגה הלאומית לחמש נקודות אם תנצח את מכבי אחי נצרת המדורגת שמינית. הפועל ראשון לציון תשתווה לכפר סבא אם תנצח את הפועל נצרת עילית בבית, גם הפועל חדרה יכולה להתקרב למאבקי העלייה בעזרת שלוש נקודות מול עירוני נשר החלשה.

שחקן הפועל עכו פייסל מוליץ' חוגג. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
ירענן את ההתקפה של הפועל תל אביב? פייסל מוליץ'/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

מכבי אחי נצרת - הפועל תל אביב

שלומי דורה החל את הקדנציה השנייה שלו כמאמן אחי נצרת עם ניצחון חוץ דחוק 0:1 על עירוני נשר, ויקווה להמשיך במומנטום גם בעילוט מול המוליכה. עידו אקסברד יפגוש את הפועל תל אביב לראשונה מאז עזב אותה, כשמנגד יוכלו לערוך בכורה אצל האדומים המגן ההולנדי מרווין פרסמן והחלוץ פייסל מוליץ' שהגיע מהפועל עכו. אדי גוטליב שוב יחסר לקובי רפואה, ניר לקס צפוי לחזור לסגל. האדומים אמנם הפסידו 2:0 ליריבה מנצרת בסיבוב הראשון, אך בשני הביקורים היחידים אצלה בליגת העל ניצחו על האפס (0:2 בינואר 2004 ו-0:4 באוקטובר 2009).

שחקן הפועל תל אביב עידו אקסברד מאוכזב. קובי אליהו
יעניש את האדומים? עידו אקסברד/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - הפועל נצרת עילית

בעקבות המעידות האחרונות של כפר סבא, שלוש נקודות ביתיות יאפשרו לקבוצה של משפחת ברקוביץ' להשתוות למדורגת שנייה עם 37 נקודות. הפועל נצרת עילית רוצה גם היא מקום בפלייאוף העליון ומקווה לחבר שני ניצחונות לראשונה מאז ספטמבר. פול אדגר יערוך בכורה אצל ראשון לציון, האורחת תציג את עלי כנעאנה שהגיע מנשר.

עירוני נשר - הפועל חדרה

נועלת הטבלה ביצעה מסע שחרורים בתחילת החודש שעבר, ויתרה על העונה ומאז רק מחלקת נקודות. עידן בראון הפסיד בכל חמשת המשחקים שלו על הקווים ועדיין מחכה לשער בכורה, אותו ינסה להשיג מול הפועל חדרה שבמשחקיה נופלים הכי הרבה שערים (33 שערי זכות ו-33 שערי חובה). האורחים רוצים ניצחון חוץ שלישי ברציפות שיקרב אותם עד כדי שתי נקודות מכפר סבא השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully