וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: סשה זברב הביס את קיריוס, גרמניה עלתה לרבע הגמר

הגרמני הצעיר ניצח 2:6, 6:7 (3), 2:6 את האוסטרלי, הנבחרת שלו תמתין למנצחת בין ספרד לבריטניה. גם איטליה ברבע הגמר ותפגוש שם את צרפת, שהשלימה 1:3 ביתי מול הולנד

טניסאי גרמני סשה זברב. AP
הצגה. סשה זברב/AP

נבחרות הדייויס של גרמניה ואיטליה העפילו הבוקר (ראשון) לשלב רבע הגמר, לאחר שיצאו עם ידיהן על העליונה מהמפגשים מול אוסטרליה ויפן בהתאמה. הן מצטרפות לארצות הברית, קזחסטן, צרפת, ספרד, קרואטיה ובלגיה שעלו.

רבע הגמר:
איטליה - צרפת
ספרד - גרמניה
קרואטיה - קזחסטן
ארה"ב - בלגיה

המשחק הרביעי במפגש בין גרמניה לאוסטרליה הפגיש שניים מהכוחות העולים של הסבב העולמי בשנים האחרונות - ובו סשה זברב (5 בעולם) ניצח 2:6, 6:7 (3), 2:6 את ניק קיריוס (14) וקבע 1:3 מכריע עבור הגרמנים, שעלו לרבע הגמר לראשונה מ-2014. קיריוס אמנם פתח את ההתמודדות עם אייס וניצחון קליל במשחקון ההגשה הראשון, אך נראה מתוסכל בהמשך ונזקק לפסק זמן רפואי ולטיפול בידו במהלך המערכה השנייה, ויריבו ניצל זאת עד תום. המפגש שהיה אמור להיות צמוד הפך להצגה של זברב, שצימק את המאזן בין השניים ל-5:2. גרמניה תפגוש את המנצחת בין ספרד לבריטניה (שמוליכה 1:2) בעוד האוסטרלים, שהגיעו לחצי הגמר בשנה שעברה, סיימו את דרכם מוקדם הפעם.

טניסאי אוסטרלי ניק קיריוס, לייטון יואיט. AP
הדחה מוקדמת. ניק קיריוס עם הקפטן שלו, לייטון יואיט/AP

גם האיטלקים הגיעו עם יתרון 1:2 על היפנים וידעו שניצחון יעלה אותם, וקיבלו עוד הופעה גדולה מפאביו פוניני (22 בעולם), שגבר בתום מותחן אדיר 6:3, 1:6, 6:3, 6:7 (6), 5:7 על יואישי סוגיטה (41). פוניני היה בפיגור שבירה גם במערכה הרביעית וגם בחמישית, אך התעלה על עצמו ורשם ניצחון שלישי בשלושה ימים (משחק היחידים הראשון וגם משחק הזוגות). איטליה תשחק מול צרפת ברבע הגמר אחרי שזו השלימה 1:3 מול הולנד. השחקנים של יאניק נואה הגיעו אל יום המשחקים השלישי ביתרון 1:2 אחרי ניצחון בזוגות והצליחו להשלים את העבודה. מי שעשה את זה עבורם היה אדריאן מנארינו (25 בעולם), שנזקק לארבע שעות ועוד 25 דקות על מנת לנצח 6:4, 6:7 (5), 5:7, 7:6 (2), 5:7 את רובין האסה, המדורג 42 בעולם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
טניסאי איטלקי פאביו פוניני. GettyImages
ניצחון שלישי בשלושה ימים. פאביו פוניני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully